ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlineicon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlineArtboard 1unplug_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

OVERSTAPPEN

Ben je een nieuwe klant of ben je van plan om klant bij ons te worden? Gebruik dan onze gratis Overstapservice. Met deze service helpen wij jou probleemloos overstappen op T-Mobile Thuis. Zonder dubbele kosten en zonder dat je offline raakt.

Wil je met je T-Mobile internet overstappen naar een andere internetprovider, dan verloopt de overstap via je nieuwe aanbieder. Je ontvangt hierover communicatie van de nieuwe aanbieder en kunt daar terecht met je vragen.

OVERSTAPPEN IN VIER STAPPEN

Wij zeggen je huidige aanbieder voor je op en zorgen dat je geen moment offline bent. Dat is onze Overstapservice. Zo heb jij er dus geen omkijken naar!

  • Je kunt gebruikmaken van de Overstapservice als je een klant bent geworden van T-Mobile Thuis. Je kunt direct na je bestelling een account aanmaken voor My T-Mobile Thuis. Hier kun je allerlei zaken regelen.

  • Ga naar My T-Mobile Thuis en log in met je inloggegevens. Heb je nog nooit ingelogd? Maak dan heel eenvoudig je wachtwoord aan in My T-Mobile Thuis.

    Naar My T-Mobile Thuis
  • Ga in My T-Mobile Thuis naar het tabblad Overstappen. In het blok ‘Contractgegevens huidige aanbieder’ vul je de gegevens in die bij je huidige aanbieder bekend zijn. Houd het volgende bij de hand:

    • Je huidige aanbieder
    • Het contractnummer
    • De laatste 3 cijfers van je IBAN
    • Je telefoonnummer
    • De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

    Klik vervolgens op 'Verstuur'.
    Wij sturen je verzoek door naar je oude provider.

  • Zodra wij een goedkeuring krijgen hoor je dat natuurlijk gelijk van ons per e-mail. Nog handiger is dat je je oversstapaanvraag op de voet volgt in My T-Mobile Thuis. Hier zie je precies welke status de aanvraag heeft en welke stappen de aanvraag nog moet doorlopen totdat er goedkeuring is van je oude aanbieder.

    Volg mijn aanvraag

BELANGRIJKE INFORMATIE OVER DE OVERSTAPSERVICE

Lees hieronder belangrijke informatie over de Overstapservice, zoals het op tijd doorgeven van je gegevens en de aanbieders waarbij onze Overstapservice mogelijk is.

    • Geef binnen drie werkdagen na je bestelling bij ons de gegevens van je huidige provider door.
    • Controleer of de gegevens die je aan ons doorgeeft, overeenkomen met de gegevens die bekend zijn bij je huidige aanbieder.
    • Controleer of je woonadres overeenkomt met het leveradres.
    • De ingangsdatum bij T-Mobile Thuis mag minimaal één maand en maximaal drie maanden in de toekomst liggen. Dit is de afspraak tussen de aanbieders die je kunnen helpen met een overstap.
    • Check je huidige contracttermijn. Zit je nog vast aan een bepaalde contracttermijn? Dan kan je huidige aanbieder een boete in rekening brengen. Vraag dit dus even na.
  • Bij onderstaande aanbieders maken wij de overstap voor je in orde:

    • KPN
    • Ziggo
    • Telfort
    • Tele2
    • XS4ALL
    • Online
    • NLE
    • PlinQ
    • Delta
    • MTTM
    • Netvisit
    • SpeakUp
    • Youfone
    • TriNed

    Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan kunnen we helaas niet de overstap voor je regelen. Hieronder lees je hoe je zelf eenvoudig je huidige abonnement opzegt.

  • Zeg je zelf je huidige abonnement op? Dit kun je het beste doen zodra je installatie-afspraak bekend is. Zo voorkom je dat je offline raakt.

    We helpen je graag bij het opzeggen. Daarom hebben we een opzegformulier die je kunt gebruiken. Je hoeft alleen nog jouw gegevens en die van je huidige provider in te vullen. Hieronder vind je een lijst met de adressen van providers. Heel simpel!

Veelgestelde vragen op het forum


Wat is een Overstapservice?

De Overstapservice: hoe en wat Lees verder

We helpen je graag persoonlijk verder

Of bereik ons via:
0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar het Forum

Zoek binnen alle PAGINA'S van T-Mobile