Overstappen

Wij zijn hartstikke blij met jou als nieuwe klant. Daarom helpen wij je graag met een probleemloze overstap naar T-Mobile Thuis. Zonder dubbele kosten en zonder dat je offline raakt.


Overstapservice

Wij zeggen je huidige aanbieder voor je op en zorgen dat je geen moment offline bent. Dat is onze Overstapservice. Zo heb jij er dus geen omkijken naar!

De gegevens van je huidige aanbieder moet je binnen 3 werkdagen (na bestelling) aan ons doorgeven.

1

Log in

Ga naar My T-Mobile Thuis en log in

Naar My T-Mobile Thuis

2

Huidige gegevens doorgeven

Ga naar het tabblad Overstappen. In het blok ‘Contractgegevens huidige aanbieder’ vul je de gegevens in die bij je huidige aanbieder bekend zijn. Houd hiervoor de volgende gegevens bij de hand:

  • Je huidige aanbieder
  • Het contractnummer
  • De laatste 3 cijfers van je IBAN
  • Je telefoonnummer
  • De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

Klik vervolgens op Verstuur.

3

Klaar

Tijd voor een kopje thee. Wij regelen verder alles.

Let er bij de Overstapservice op:

  • Dat je op tijd de gegevens van je huidige aanbieder aan ons doorgeeft.
  • Dat de gegevens die je aan ons doorgeeft, overeenkomen met de gegevens die bekend zijn bij je huidige aanbieder.
  • Dat je woonadres overeenkomt met het leveradres.
  • Dat je leverdatum bij T-Mobile Thuis minimaal één maand en maximaal drie maanden in de toekomst mag liggen. Dit is de afspraak tussen de aanbieders die je kunnen helpen met een overstap.

Heb je hier nog vragen over, stel deze op ons forum


Wanneer is de Overstapservice niet mogelijk

Is jouw huidige aanbieder KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online of PlinQ? Geen probleem, we regelen een zorgeloze overstap voor je.

Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan biedt deze geen Overstapservice aan. Dit betekent ook dat wij niet jouw abonnement kunnen opzeggen, Dit zul je zelf moeten doen.


Zelf je huidige abonnement(en) opzeggen

Het kan voorkomen dat je toch zelf je huidige abonnement(en) moet opzeggen. Dit kun je het beste doen zodra je installatie-afspraak bekend is. Zo voorkom je dat je zonder internet, TV en/of vaste telefoon komt te zitten.

Natuurlijk helpen we je daar ook graag een handje bij. We hebben al een opzegformulier voor je geschreven. Je hoeft alleen maar even jouw gegevens en die van je huidige aanbieder in te vullen. Heel simpel! Voor het gemak vind je hieronder ook een lijst met adressen waar je je opzegging naartoe kunt sturen.

Kom je er niet uit? Stel je vraag aan T-Mobile Thuis

Regel zelf je zaken via het keuzemenu of spreek direct met een medewerker.

0800-0092 (gratis)

De telefonische klantenservice is gesloten

Op dit moment is onze telefonische klantenservice gesloten,
maar we zijn wel 24/7 bereikbaar via het Forum en Facebook.

Openingstijden voor algemene vragen

Je kunt op dit moment niet bellen voor algemene vragen

Maandag t/m vrijdag 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 8:00 - 18:00 uur
Zondag gesloten

Openingstijden voor storingsvragen

 

Maandag t/m vrijdag 6:00 - 0:00 uur
Zaterdag 6:00 - 0:00 uur
Zon- en feestdagen 9:00 - 18:00

Shop