ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinedial-pad_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlineicon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlineArtboard 1unplug_outlinevoicemail-message_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Wifi-Service van T-Mobile Thuis

Met de Wifi-Service van T-Mobile Thuis zorgen wij dat jij altijd internet en Wifi in huis hebt waar je tevreden over bent. We proberen je eerst op afstand te helpen en sturen als het nodig is een Wifi monteur naar jouw huis. Lees hier hoe de Wifi Service precies werkt en wat je ervan kunt verwachten.

  • Wist je dat heel veel Wifi-problemen zelf op te lossen zijn zonder dat er monteur aan te pas komt? Daarom hebben we een lijst opgesteld met Wifi-tips waarmee jij zelf aan de slag kan om je Wifi te verbeteren. Neem de lijst door en je bent binnen minuten een Wifi-expert!

  • Als het niet lukt om aan de hand van onze Wifi-tips je Wifi te verbeteren, dan kun je bellen met onze Wifi-Service of hulp vragen via ons Forum. Wij lopen samen met je de Wifi-tips nog een keer door. We kunnen je dan helpen met eventuele onduidelijkheden en al je vragen beantwoorden. Komen we er op afstand niet uit? Dan sturen we een monteur bij je langs (stap 3).

    ons Forum
    Bel gratis onze klantenservice:

    0800-0092

    Beschikbaar:
    Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
    Zon- en feestdagen: 9:00 - 18:00 uur

    Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.

    Of neem contact op met onze specialisten van online Klantenservice. (geen wachttijd).
  • Wanneer we je op afstand niet kunnen helpen (Stap 2), plannen we een monteur in. De monteur komt bij je thuis en doet volgens onze Wifi-Service deze checks:

    • Een Wifi-meting op verschillende plekken in huis
    • Controle op de plek van je modem en de modem instellingen
    • Advies geven over oplossingen die past bij jouw Wifi-wensen
    • Indien nodig installeert de monteur één Wifi-versterker. Deze is gratis en in bruikleen

Snelheid verbeteren?

Gebruik onze wifi service

Stel je vraag op ons Forum. Daar staan deskundige klanten en onze medewerkers 24/7 voor je klaar. Zij lopen met jou alle Wifi-verbeterstappen door. Komen jullie er niet uit, dan kan een van onze medewerkers een monteursafspraak met je maken.

Stel je vraag via het forum

Wil je liever telefonisch contact? Een medewerker loopt de Wifi-verbeterstappen met je door. En indien nodig wordt er een monteursafspraak gemaakt.

Bel gratis onze klantenservice:

0800-0092

Beschikbaar:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00 - 18:00 uur

Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.

Of neem contact op met onze specialisten van online Klantenservice. (geen wachttijd).

VEELGESTELDE VRAGEN:

  • De Wifi-Service is gratis voor klanten van T-Mobile Thuis. Lees de voorwaarden door om te checken of je gebruik kunt maken van de Wifi-Service.

  • Nadat je ons hebt gesproken ontvang je van onze installatiepartner Guidion een e-mail met een link om zelf een afspraak in te plannen wanneer het jou uitkomt. We doen uiteraard ons best om je zo snel mogelijk te helpen zodat je weer optimaal kunt internetten.

  • De monteur doet een meting en zal je dan vertellen of je een Wifi-versterker geïnstalleerd krijgt. Als de meting van de monteur onder de grens is van 10 Mbps downloadsnelheid voor Standaard (DSL) internet of 10 Mbps downloadsnelheid voor Glasvezel internet, dan kom je in aanmerking voor een Wifi-versterker.

Veelgestelde vragen op ons Forum


Help, mijn wifi valt weg!

Dit topic is hèt hulpmiddel om bij jou thuis de Wifi supersnel en stabiel te krijgen! Lees verder

We helpen je graag persoonlijk verder

0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar ons Forum

Zoek binnen alle PAGINA'S van T-Mobile