ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlineicon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlineArtboard 1unplug_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Je T-Mobile Thuis abonnement wijzigen

Op elk moment kun je bij T-Mobile Thuis je abonnement gratis aanpassen. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Wil je diensten uitzetten, bijvoorbeeld tijdens een vakantie, geef dit dan tijdig aan ons door.

Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

  • Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders via My T-Mobile Thuis. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis. Kom je er zelf niet uit? Op ons Forum staat onze online Community 24 uur per dag voor je klaar.

  • Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile Thuis genieten, dan heb je extra Interactieve TV Boxen nodig. Heb je de standaard Interactieve TV Box en wil je opnamefuncties? Kies dan de Interactieve TV Box met harddiskrecorder. Heb je een Interactieve TV Box niet meer nodig?

    Wijzigingen kun je aanvragen via ons Forum of via onze

    Heb je vragen over onze Interactieve TV Boxen en het wijzigen hiervan kan je stellen op onze online kanalen:

  • Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in My T-Mobile Thuis!

    Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor internet ook mee wijzigen.

  • Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer of juist minder? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je Bellen abonnement, je maandelijkse abonnementskosten ook mee wijzigen. Je kunt je Vast Bellen abonnement ook helemaal stopzetten, maar dan raak je ook je oude vertrouwde T-Mobile Thuis nummer kwijt. Zet je de telefoniedienst later weer aan dan krijg je een nieuw nummer van ons.

    Wil je een tweede telefoonlijn zodat je tegelijkertijd kunt bellen via twee telefoonlijnen? Wel zo makkelijk als je een groot gezin hebt of een kantoor aan huis. Je krijgt dan natuurlijk ook een apart telefoonnummer en voicemailbox voor deze lijn.

    Wijzigingen kun je aanvragen via ons Forum of via onze

  • Als de afgesproken looptijd van je contract afloopt ben je natuurlijk vrij om op te zeggen. Door te bellen met onze Klantenservice en optie 5 te kiezen, helpen we je meteen met opzeggen. We horen graag wat de reden is dat je opzegt, zodat we onze diensten in de toekomst kunnen verbeteren.

    Bel gratis onze klantenservice:

    0800-0092

    Kies optie 5
    Beschikbaar:
    Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
    Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur

    Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.

We helpen je graag persoonlijk verder

Of bereik ons via:
0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar het Forum

Zoek binnen alle PAGINA'S van T-Mobile