ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlineicon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlineArtboard 1unplug_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Je T-Mobile Thuis abonnement wijzigen

Niet iedere maand is hetzelfde. Bij T-Mobile Thuis begrijpen we dat. Daarom vinden wij flexibiliteit erg belangrijk, net als jij. Ga je twee maanden backpacken en wil je kosten besparen? Zet dan bijvoorbeeld Film1 uit. Je past je abonnement eenvoudig aan in My T-Mobile Thuis, iedere maand weer.

Het wijzigen van je abonnement is gratis, je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

  • Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders via My T-Mobile Thuis. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis. Wil je je TV-abonnement (tijdelijk) stopzetten, neem dan contact op met onze Klantenservice.

    Bel gratis onze klantenservice:

    0800-0092

    Kies optie 1
    Beschikbaar:
    Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
    Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
  • Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile Thuis genieten, dan heb je extra Interactieve TV Boxen nodig. Heb je de standaard Interactieve TV Box en wil je opnamefuncties? Kies dan de Interactieve TV Box met harddiskrecorder. Heb je een Interactieve TV Box niet meer nodig? Deze kun je op elk moment opzeggen.

    Dit regel je door te bellen met onze Klantenservice.

    Bel gratis onze klantenservice:

    0800-0092

    Kies optie 1
    Beschikbaar:
    Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
    Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
  • Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in My T-Mobile Thuis!

    Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor internet ook mee wijzigen.

    Naar My T-Mobile Thuis
  • Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer of juist minder? Pas dan je vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je telefonie, je maandelijkse abonnementskosten ook mee wijzigen. Je mag je vast Bellen abonnement ook helemaal stopzetten, maar dan raak je ook je oude vertrouwde T-Mobile Thuis nummer kwijt. Zet je de telefoniedienst dan later weer aan dan krijg je een nieuw nummer van ons.

    Wil je een tweede telefoonlijn zodat je tegelijkertijd kunt bellen via twee telefoonlijnen? Wel zo makkelijk als je een groot gezin hebt of een kantoor aan huis. Je krijgt dan natuurlijk ook een apart telefoonnummer en voicemailbox voor deze lijn.

    Bel gratis onze klantenservice:

    0800-0092

    Kies optie 1
    Beschikbaar:
    Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
    Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
  • Als de afgesproken looptijd van je contract afloopt ben je natuurlijk vrij om op te zeggen. Door te bellen met onze Klantenservice en optie 5 te kiezen, helpen we je meteen met opzeggen. We horen graag wat de reden is dat je opzegt, zodat we onze diensten in de toekomst kunnen verbeteren.

    Bel gratis onze klantenservice:

    0800-0092

    Kies optie 5
    Beschikbaar:
    Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
    Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur

Kom je er niet uit? Stel je vraag aan T-Mobile Thuis

Zoek binnen alle PAGINA'S van T-Mobile