ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlineicon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlineArtboard 1unplug_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

APPARATUUR TERUGSTUREN

Ga je verhuizen en heb je nieuwe apparatuur nodig? Of heb je T-Mobile Thuis opgezegd en moet je je apparatuur naar ons terugsturen? In de video leggen we je stap voor stap uit wat je moet doen. Of lees hieronder hoe je dat doet.

  • Je T-Mobile Thuis-apparatuur heb je in bruikleen. Dit betekent dat je deze apparaten moet terugsturen als je abonnement stopt of als je nieuwe apparatuur nodig hebt. Dit zijn bijvoorbeeld je modem, de Interactieve TV Box(en) en de accessoires.

  • Je ontvangt van ons een bevestiging van de opzegging. Daarna ontvang je een retourpakket met een instructie en een retoursticker. Plaats daar je apparatuur in en plak de retoursticker erop. Dan moet je alleen nog even naar een PostNL punt.

  • Als je je apparatuur terug wilt sturen en geen retourdoos hebt, gebruik dan een andere doos. Bijvoorbeeld een oude schoenendoos. Stuur 'm inclusief apparatuur op naar:

    BNS Data Logistics
    O.v.v. T-Mobile Thuis
    Antwoordnummer 13545
    4130 ZX Vianen

    Postzegels zijn niet nodig, het is een gratis antwoordnummer. Als je er een briefje bij doet met jouw postcode, huisnummer en klantnummer, dan weten we dat het pakket van jou is.

Veelgestelde vragen op het forum


Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

In deze video leggen we je stap voor stap uit wat je moet doen!... Lees verder

We helpen je graag persoonlijk verder

Of bereik ons via:
0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar het Forum

Zoek binnen alle PAGINA'S van T-Mobile