ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinedial-pad_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlineicon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlineArtboard 1unplug_outlinevoicemail-message_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

INCASSO EN ACHTERSTAND IN BETALINGEN

Je betaalt je rekening met een automatische incasso. Ben je benieuwd naar de status van je betaling of is de automatische afschrijving niet gelukt? We leggen je graag uit hoe je je rekening betaalt en wat je kunt doen als je een betaalachterstand hebt.

Heb je toevallig een andere vraag?

AUTOMATISCH INCASSO

Elke maand wordt jouw rekening door T-Mobile Thuis geïncasseerd via een automatische incasso. Wij incasseren het bedrag vanaf het bij ons bekende rekeningnummer altijd tussen de 20ste en de 30ste van de maand. De exacte gegevens kan je terugvinden op je rekening via My T-Mobile Thuis.

De automatische afschrijvingen worden verzorgd door onze partner Buckaroo. Op het rekeningafschrift staat STICHTING DERDENGELDEN B. In de omschrijving van het afschrift staat wel T-Mobile Thuis B.V. vermeld.

STATUS BETALING

In My T-Mobile Thuis zie je je rekeningen en de status van de betaling per rekening. Handig toch?

Als er een nieuwe rekening klaarstaat waar de incasso nog moet plaatsvinden, dan zie je een klokje bij je rekening met de incassodatum. Op de dag dat de automatische incasso plaatsvindt, zie je of de betaling gelukt is. Wanneer de betaling is voldaan zie je een groen vinkje bij je rekening. Is de betaling niet gelukt? Dan zie je een rood kruisje en het openstaande bedrag.

Bekijk de status van mijn betaling

WERKWIJZE INCASSO

Is de betaling van een rekening niet gelukt? Voorkom extra kosten of geen diensten. Zorg dat je voorbereid bent met voldoende saldo en dat het bankrekeningnummer klopt. Je bankrekeningnummer wijzig je in My T-Mobile Thuis. Lees hieronder alles over de automatische incasso en wat als dit niet gelukt is.

dag
1
Eerste incasso

Op je rekening zie je wanneer de automatische incasso plaatsvindt. Wees hier dus op voorbereid. Je ontvangt een rekeningnotificatie per e-mail en je kunt je rekeningen altijd in My T-Mobile Thuis inzien.

Is de eerste incasso mislukt? Controleer dan in My T-Mobile Thuis of je rekeningnummer nog klopt.

dag
10
Tweede incasso

Is de automatische afschrijving mislukt? Dan doen wij na 10 dagen een tweede poging.

dag
11
Eerste herinnering

11 dagen na de incassodatum ontvang je een eerste herinnering per e-mail. Hierin staat een betaallink om gemakkelijk je openstaande rekening te betalen. Deze herinnering heeft een betaaltermijn van 14 dagen.

dag
24
Tweede herinnering

Is de betaling 24 dagen na de incassodatum nog niet gelukt? Dan sturen we een tweede herinnering per e-mail. Hierin staat een betaallink om gemakkelijk je openstaande rekening te betalen. We brengen € 5,00 extra herinneringskosten in rekening. De herinnering heeft een betaaltermijn van 10 dagen. Betaal je niet binnen 10 dagen, dan worden je T-Mobile Thuis diensten geblokkeerd. Je kunt alleen nog bellen naar 112 en naar onze Klantenservice.

dag
29
Derde herinnering

Is de betaling 29 dagen na de incassodatum nog niet gelukt? Dan sturen we een derde herinnering per e-mail. Hierin staat een betaallink om gemakkelijk je openstaande rekening te betalen. We brengen € 12,50 extra herinneringskosten in rekening. De herinnering heeft een betaaltermijn van 14 dagen. Betaal je niet binnen 14 dagen, dan worden je T-Mobile Thuis diensten opgezegd en kun je niet meer opnieuw aangesloten worden. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail en brief. Het openstaande bedrag wordt dan overgedragen aan een incassobureau.

JE DIENSTEN ZIJN GEBLOKKEERD, EN NU?

Soms lukt het niet om het bedrag te incasseren. Heb je je rekening niet betaald of niet op tijd betaald? Lees hieronder wat er dan gebeurt.

Tijdelijke blokkade

Als het niet gelukt is om 10 dagen na de tweede herinnering te betalen, dan sluiten wij jouw T-Mobile Thuis diensten af. Je kunt dan niet meer internetten, TV kijken en/of bellen met jouw vaste telefoon. Je kunt alleen nog bellen naar 112 en naar onze Klantenservice.

De blokkade op je diensten zetten we stop als je alle openstaande rekeningen volledig betaald hebt. Neem hiervoor contact op met onze incassopartner Certin. Het duurt dan ongeveer 4 uur voordat je weer kunt internetten, TV kijken en bellen met je vaste telefoon.

Neem contact op met Certin: 023 – 751 30 32

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08:30 – 21:00 uur
Zaterdag: 09:00 – 17:30 uur

Handmatige betaling

Is de automatische incasso de eerste keer mislukt en wil je een handmatige overboeking doen? Dat is mogelijk. Wil je wel een handmatige betaling doen voor je T-Mobile Thuis rekening? Zie onderstaande instructie. Wil je een handmatige betaling doen voor je mobiele abonnement bij T-Mobile? Dat kan ook. Het is wel een ander rekeningnummer, dus handig als je de juiste gebruikt!

Rekeningnummer T-Mobile mobiel

Je doet de handmatige betaling voor je T-Mobile Thuis rekening altijd onder vermelding van je klantnummer ‘spatie’ rekeningnummer. Je klantnummer en het factuurnummer staan rechtsboven op je rekening. Je kunt je rekening bekijken via My T-Mobile Thuis. Maak het openstaande bedrag over naar het volgende rekeningnummer NL05 RABO 0121 5030 38 t.n.v. Buckaroo Inzake T-Mobile Thuis.

Let op! Het is belangrijk dat je het kenmerk op de juiste wijze vermeld, anders heb je kans dat je betaling niet op tijd wordt verwerkt, waardoor je het risico loopt dat je diensten worden geblokkeerd. In de afbeelding hieronder een voorbeeld van een overboeking.

…

Veelgestelde vragen op ons Forum


Vragen over je rekening? Wil je weten hoe het zit met je betaling?

In dit topic vind je alle antwoorden!...Lees verder

We helpen je graag persoonlijk verder

0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar ons Forum

Zoek binnen alle PAGINA'S van T-Mobile