ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinedial-pad_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlineicon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlineArtboard 1unplug_outlinevoicemail-message_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

UITLEG OVER MY T-MOBILE THUIS

My T-Mobile Thuis is je persoonlijke online omgeving waar je toegang hebt tot alle informatie over je T-Mobile Thuis abonnement. In My T-Mobile Thuis volg je je bestelling op de voet, beheer je je privacy instellingen, vind je een overzicht van aanvullende diensten binnen je abonnement, kun je je rekeningen inzien, pas je je internetsnelheid aan en beheer en wijzig je je persoonlijke gegevens en instellingen.

Inloggen in my t-mobile thuis

Heb je al een wachtwoord aangemaakt, dan kun je direct inloggen via My T-Mobile Thuis door op onderstaande button te klikken. Vul het contact e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling (bijvoorbeeld een @hotmail.com of @gmail.com e-mailadres) en je zelf gekozen wachtwoord in.

Naar My T-Mobile Thuis

Heb je je My T-Mobile Thuis account nog niet geactiveerd? Volg dan onderstaande stappen.

BEN JE JE WACHTWOORD VERGETEN?

Ben je je wachtwoord vergeten, dan moet je een nieuw wachtwoord aanmaken. Klik op onderstaande button, voer het door jou opgegeven contact e-mailadres in en je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Nieuw wachtwoord aanmaken

PROBLEMEN MET INLOGGEN?

Lukt het niet om in te loggen in My T-Mobile Thuis? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, op ons Forum vind je tips voor de meest voorkomende situaties.

Naar forum

WAT KAN IK DOEN IN MY T-MOBILE THUIS

  • In My T-Mobile Thuis zie je een overzicht van je huidige abonnement. Dan kun je precies zien wat er in jouw pakket zit en wat de kosten zijn. Wil je je abonnement gratis aanpassen bijvoorbeeld door een extra TV-pakket toe te voegen of je internetsnelheid te veranderen? Vanuit de overzichtspagina in je persoonlijke omgeving, pas je eenvoudig je abonnement zelf aan wanneer het jou uitkomt.

    Abonnement bekijken
  • Je hebt net T-Mobile Thuis besteld. Je volgt alle stappen van je bestelling in My T-Mobile Thuis. Zo weet je altijd wat de status is van je bestelling en welke stappen je bestelling nog doorloopt.

    Status van mijn bestelling
  • In My T-Mobile Thuis kun je je rekeningen bekijken, opslaan en uitprinten. Zie hier ook gelijk de status van de betaling van je rekening. Wil je je bankrekeningnummer of het e-mailadres waarop je de e-mail ontvangt wanneer je rekening klaar staat veranderen? Dit doe je eenvoudig zelf in My T-Mobile Thuis.

    Rekeningen inzien
  • Ben je op zoek naar je TV-inloggegevens? Wil je je voicemail instellen of je telefoon doorschakelen? Wil je een nieuw @t-mobilethuis.nl e-mailadres of instellingen aanpassen voor je ontvangen e-mailadres? Veel instellingen kun je zelf regelen in My T-Mobile Thuis.

    Instellingen aanpassen
  • Je kunt altijd je persoonlijke gegevens inzien en aanpassen in My T-Mobile Thuis. Heb je een nieuw telefoonnummer, e-mailadres of bankrekeningnummer? Wil je weten wanneer je overeenkomst is ingegaan en wat daarin staat? Of weet je niet meer wat je klantnummer is? Bekijk je persoonlijke gegevens door op onderstaande knop te klikken.

    Gegevens bekijken en aanpassen

Veelgestelde vragen op ons Forum


My T-Mobile Thuis is vernieuwd

My T-Mobile Thuis is in een nieuw jasje gestoken en heeft een aantal nieuwe features... Lees verder

We helpen je graag persoonlijk verder

0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar ons Forum

Zoek binnen alle PAGINA'S van T-Mobile