ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlineicon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlineArtboard 1unplug_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

OPZEGGEN

Na de afgesproken contractstermijn ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. En we horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice en kies je in het keuzemenu optie 5.

Wil je weten wanneer je contract afloopt? Dit vind je op My T-Mobile Thuis.

De unieke voordelen van t-mobile thuis:
  • Wifi-Service aan huis
  • Maandelijks je internetsnelheid verhogen óf verlagen
  • Wijzig je Themapakketten dagelijks en je Premium zenders maandelijks eenvoudig in My T-Mobile Thuis
  • Maandelijks je diensten TV of/en vast Bellen aan- of uitzetten
  • Combineer je mobiel abonnement met Thuis en krijg Meer snelheid, Meer TV keuze, Meer data/korting

VEELGESTELDE VRAGEN:

  • Het is mogelijk om je contract eerder op te zeggen. Hier zitten kosten aan verbonden. Hoe hoog dat bedrag is, is afhankelijk van de resterende looptijd van het contract. Onze klantenservice kan je vertellen hoeveel dit voor jou gaat kosten. Op My T-Mobile Thuis kun je zien wanneer je contract afloopt.

  • Je T-Mobile Thuis-apparatuur heb je in bruikleen. Wij ontvangen daarom graag het apparatuur terug als je abonnement stopt. Je ontvangt daarom van ons een retourdoos. Al je T-Mobile Thuis-apparatuur, zoals je modem, Interactieve TV Box en de bijbehorende accessoires, passen in de retourdoos. Stuur het pakket binnen dertig dagen gratis naar ons terug.

  • Je betaalt je abonnementskosten elke maand vooruit. Op je eindafrekening staat het mogelijk 'te veel' betaalde bedrag min de eventuele gebruikskosten.

  • Je kunt je pakketten elke maand aanpassen. Zó flexibel is T-Mobile Thuis. Hieronder lees je hoe het precies werkt.
    Heb je een TV Themapakket of een Premium zender niet meer nodig, bijvoorbeeld door een veranderde thuissituatie? Pas het dan heel eenvoudig aan. Ga hiervoor naar My T-Mobile Thuis. Zo bespaar je gemakkelijk op je maandelijkse kosten. Je kunt je pakketten voor Interactieve TV en vast Bellen elke maand aan- of uitzetten. Het is alleen niet mogelijk om Internet helemaal uit te zetten. Je kunt wél je internetsnelheid maandelijks aanpassen. Wil je dit? Bel dan de klantenservice. Zij regelen het zo voor je. Let op! Als je nieuwe klant kan het uit- of aanzetten van een dienst invloed hebben op je huidige korting.

  • Je hoeft je abonnement niet op te zeggen. Wij vinden flexibiliteit erg belangrijk en als je kosten wilt besparen tijdens een (lange) vakantie, dan kun je je abonnement aanpassen. Dit kan via My T-Mobile Thuis of door onze Klantenservice te bellen. En het handige is: bij thuiskomst zet je de pakketten gewoon weer aan.

  • Bel dan gratis onze klantenservice en kies optie 1. We helpen je graag met het kosteloos opzeggen of kosteloos overzetten van de abonnementen van de overledene.

  • Afhankelijk van het verkooppunt waar je de bestelling hebt gedaan, is je wettelijke bedenktijd tussen de nul en veertien dagen. In deze periode ben je vrij om je bestelling te annuleren. Dit doe je door te bellen met de Klantenservice en optie 5 te kiezen. Dan helpen we je meteen met de annulering.

Wist je dat...

  • Wifi Tips

    …we handige tips hebben over hoe je je Wifi kunt verbeteren.

  • Wifi-Service

    we een monteur naar je huis sturen als onze tips niet helpen.

  • Flexibiliteit

    …je maandelijkse je internetsnelheid kunt verhogen of verlagen.

We helpen je graag persoonlijk verder

Of bereik ons via:
0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar het Forum

Zoek binnen alle PAGINA'S van T-Mobile