Je eerste rekening



Rekeningnotificaties

Je ontvangt op het door je opgegeven contact e-mailadres én het T-Mobile Thuis e-mailadres een notificatie dat je rekening gereed staat in de My T-Mobile Thuis omgeving: hier kun je rekeningen bekijken, opslaan en uitprinten.


Notificatie naar een ander e-mailadres?

Log in op My T-Mobile Thuis en voer een alternatief e-mailadres in waar de rekeningnotificaties naar toe gestuurd kunnen worden.

Naar My T-Mobile Thuis


Betalen

Bij T-Mobile Thuis kun je enkel betalen doormiddel van automatische incasso. Wij incasseren tussen de 20ste en de 30ste van iedere maand, nadat wij de rekening hebben geplaatst in je My T-Mobile Thuis omgeving.

Kom je er niet uit? Stel je vraag aan T-Mobile Thuis

Stel je vraag via Facebook

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur

Ga naar T-Mobile Webcare

Stel je vraag via Twitter

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur

Ga naar T-Mobile Webcare

Regel zelf je zaken via het keuzemenu of spreek direct met een medewerker.

0800-0092 (gratis)

Openingstijden zijn:

Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur (voor alle vragen)
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur (voor alle vragen)

Shop