Je eerste rekening



Rekeningnotificaties

Je ontvangt op het door je opgegeven contact e-mailadres én het T-Mobile Thuis e-mailadres een notificatie dat je rekening gereed staat in de My T-Mobile Thuis omgeving: hier kun je rekeningen bekijken, opslaan en uitprinten.


Notificatie naar een ander e-mailadres?

Log in op My T-Mobile Thuis en voer een alternatief e-mailadres in waar de rekeningnotificaties naar toe gestuurd kunnen worden.

Naar My T-Mobile Thuis


Betalen

Bij T-Mobile Thuis kun je enkel betalen doormiddel van automatische incasso. Wij incasseren tussen de 20ste en de 30ste van iedere maand, nadat wij de rekening hebben geplaatst in je My T-Mobile Thuis omgeving.

Kom je er niet uit? Stel je vraag aan T-Mobile Thuis

Regel zelf je zaken via het keuzemenu of spreek direct met een medewerker.

0800-0092 (gratis)

De telefonische klantenservice is gesloten

Op dit moment is onze telefonische klantenservice gesloten,
maar we zijn wel 24/7 bereikbaar via het Forum en Facebook.

Openingstijden voor algemene vragen

Je kunt op dit moment niet bellen voor algemene vragen

Maandag t/m vrijdag 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 8:00 - 18:00 uur
Zondag gesloten

Openingstijden voor storingsvragen

 

Maandag t/m vrijdag 6:00 - 0:00 uur
Zaterdag 6:00 - 0:00 uur
Zon- en feestdagen 9:00 - 18:00

Shop