Internet verhuizen van T-Mobile Thuis


Ga je verhuizen?

Verhuizen bij T-Mobile Thuis is kosteloos. Als je gaat verhuizen, doen we ons best om T-Mobile Thuis gewoon met je mee te verhuizen. Geef je verhuizing minimaal vier weken van tevoren aan ons door. Samen kijken we naar de mogelijkheden op je nieuwe adres.

Wil je weten hoe een verhuizing met T-Mobile Thuis werkt of heb je hier nog vragen over? Stel deze dan op ons Forum.


Beschikbaarheid op je nieuwe adres

We helpen je graag met de verhuizing van T-Mobile Thuis naar je nieuwe adres. Of je je huidige internetsnelheid van T-Mobile Thuis kunt behouden is afhankelijk van de beschikbaarheid op je nieuwe adres. Wil je weten wat er beschikbaar is op je nieuwe adres? Doe dan onze postcodecheck.

Check beschikbaarheid op nieuwe adres

Glasvezel internet en Standaard (DSL) internet

Wij kunnen je verhuizing van glasvezel naar glasvezel en van standaard (DSL) internet naar DSL internet voor je in orde maken. Je kunt ook overstappen van DSL naar glasvezel of juist van glasvezel naar DSL. Voor je nieuwe abonnement krijg je een nieuw modem toegestuurd en voor het oude modem ontvang je van ons een retourdoos.


Procedure verhuizing

Wij adviseren je om minimaal vier weken voorafgaand aan je verhuizing een internet verhuizing aan te vragen. Je kunt daarvoor gratis contact opnemen via ons Forum of door te bellen met de Klantenservice. Bij een verhuizing ga je een nieuw jaarcontract aan. Je profiteert daardoor opnieuw van de korting voor de eerste zes maanden.


Opzeggen contract

Als je op jouw nieuwe adres geen T-Mobile Thuis producten wilt ontvangen, dan kun je je contract opzeggen. Ook als je nog niet contract-vrij bent, kunnen we je contract bij een verhuizing ontbinden. We hebben dan wel een verhuisbewijs van je nodig.


Advies bij verhuizen

De klantenservice helpt je graag bij je verhuizing. Neem contact met ons op voor advies.

Bel onze klantenservice: 0800-0092 (gratis)

We helpen je graag persoonlijk verder

Of bereik ons via:
0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar het Forum