ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlineicon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlineArtboard 1unplug_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Geen signaal of geen beeld?

Heb je slecht, haperend of geen beeld op je Interactieve TV Box van T-Mobile Thuis? Probeer dan de onderstaande tips om je TV storing te verhelpen. In de eerste tip kijken we of het probleem bij het internet ligt. In tip twee testen we alle kabels en hun aansluitingen. Vervolgens onderzoeken we of het probleem bij de TV Box ligt en tot slot controleren we of het juiste input-kanaal is ingesteld. Met dit stappenplan kunnen we een oplossing vinden wanneer je TV geen signaal heeft, je geen beeld en wel geluid ontvangt of wel geluid en geen beeld. Kom je er met het stappenplan niet uit? Dan helpen we je graag persoonlijk verder.

  • De lampjes op je modem geven aan of je een stabiele internetverbinding hebt. Als je geen stabiele internetverbinding hebt, heeft dit invloed op je TV kwaliteit. Loop dan onze tips door voor het oplossen van internet problemen. Ga naar de tips.

    Huawei
    Huawei

    Internet is stabiel bij:
    constant brandend of
    knipperend Internet-lampje

    Draytek 2130
    Draytek 2130

    Internet is stabiel bij:
    constant brandend
    WAN-lampje

    Draytek 2132
    Draytek 2132

    Internet is stabiel bij:
    constant brandend
    WAN-lampje

    • Stap 1

      Controleer of alle kabels goed zijn aangesloten en controleer of alle stekkers van de HDMI- of SCART-kabels goed in het TV toestel en TV Box vastzitten.

      Huawei
      Draytek 2130
      Draytek 2132
    • Stap 2

      Controleer of de UTP-kabel tussen je TV Box en modem in poort LAN3 (IPTV) of LAN4 (IPTV) van het internetmodem is aangesloten.

      Huawei
      Draytek 2130
      Draytek 2132
    • Stap 3

      Zorg voor een directe verbinding tussen het modem en de TV Box met een UTP-kabel. Haal draadloze oplossingen, zoals splitters, verdelers of Devolo's tijdelijk weg.

      Verbinding
    • Stap 4

      Wellicht is je kabel beschadigd. Controleer of de verbinding (beter) werkt met een andere kabel UTP-, HDMI- of SCART-kabel.

  • De meeste Interactieve TV Boxen staan 24 uur per dag en 7 dagen per week aan. Het kan dus helpen om je Interactieve TV Box een paar seconden uit en aan te zetten.

    • Stap 1

      Koppel de UTP- en stroomkabel los van de TV Box en haal de stekker uit het stopcontact.

      Draytek 2132
    • Stap 2

      Wacht minimaal 20 seconden.

    • Stap 3

      Doe de stekker terug in het stopcontact.

    • Stap 4

      Wanneer de TV Box de volgende melding geeft: "Geen internetverbinding gevonden" dan sluit je de UTP weer aan.

      Ethernet not detected
  • De meeste modems staan 24 uur per dag en 7 dagen per week aan. Het kan dus helpen om je modem uit en aan te zetten.

    • Stap 1

      Haal de stekker uit het stopcontact

    • Stap 2

      Wacht minimaal 10 seconden

    • Stap 3

      Doe de stekker terug in het stopcontact

    • Stap 4

      Wacht tot je modem weer is opgestart en klaar!

  • Pak de afstandsbediening van je TV (niet de afstandsbediening van de TV Box) en druk op de input-knop. Deze knop heet soms ook 'Source', 'Bron' of 'AV'. Op '0' drukken werkt soms ook. Kies vervolgens op het TV-scherm de HDMI- of SCART-aansluiting die je hebt aangesloten aan de TV, bijvoorbeeld HMDI 1.

    Tip! Heeft je afstandsbediening niet een input-knop? Kijk dan in de handleiding van de TV.

  • Forum

    Kijk eens op ons forum. Mogelijk kunnen andere gebruikers jou helpen en andere tips geven om het probleem op te lossen.

    Hulp op afstand

    Kom je er niet uit? Neem contact op met ons via Facebook of Twitter. Je kunt ook bellen of chatten met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

Veelgestelde vragen op het forum


Last van blokkerig of haperend beeld op TV?

Goed dat je hier bent gekomen, we gaan meteen aan de slag, zodat je snel weer haarscherp beeld hebt... Lees verder

We helpen je graag persoonlijk verder

Of bereik ons via:
0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar het Forum

Zoek binnen alle PAGINA'S van T-Mobile