ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinedial-pad_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlineicon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlinetv-apps_outlinetv-archive_outlineArtboard 1unplug_outlinevoicemail-message_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Programma of uitzending gemist

Uitzending gemist en niet opgenomen? Met Programma Gemist kun je uitzendingen van NPO 1,2,3, SBS6, SBS9, Net5 en Veronica terugkijken. Bij T-Mobile Thuis kan dit tot wel 10 dagen terug. Lees hieronder hoe je dat doet.

Hoe kijk ik een programma of uitzending terug?

  • Een TV zender bepaalt wat er voor Programma Gemist beschikbaar is en voor hoelang. Dit verschilt dus per zender.

    Veelgestelde vragen op ons Forum


    T-Mobile Thuis - Alles over Televisie

    Extra TV pakket? TV op je mobiel? Of een vraag over een foutmelding? Kom maar binnen... Lees verder

    We helpen je graag persoonlijk verder

    Of bereik ons via:
    0800-0092
    Openingstijden zijn:
    Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
    Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
    Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
    Stel je vraag via ons Forum
    Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
    Ga naar ons Forum

    Zoek binnen alle pagina's van T-Mobile