Installatie door onze monteur

Heb je glasvezel besteld of lukt het toch niet om het zelf te installeren, dan sturen we een monteur langs die je T-Mobile Thuis aansluiting piekfijn in orde maakt.


Een abonnement met Glasvezel Internet

Als je een T-Mobile Thuis abonnement met glasvezel hebt besteld komt de monteur altijd langs om de installatie uit te voeren. Hij hangt het modem op, zorgt voor een beveiligde draadloze verbinding en stelt T-Mobile Thuis e-mail in op je pc of tablet.

Een afspraak met de monteur maken

Na de wettelijke bedenktijd neemt onze installatiepartner Guidion contact met je op om een installatie-afspraak te maken. Deze afspraak vindt plaats op werkdagen tussen 8:00 uur en 21:00 uur en op zaterdag tussen 9:00 uur en 17:00 uur. Indien Guidion je telefonisch niet kan bereiken ontvang je een SMS en e-mail, met de vraag contact met hen op te nemen.

Als de afspraak is gemaakt, krijg je een afspraakbevestiging per e-mail. Op de dag voorafgaand aan je afspraak ontvang je een herinnering per SMS. De monteur legitimeert zich met zijn T-Mobile-Guidion pas en een ID. Wil je de afspraak verplaatsen dan kan dit tot maximaal één werkdag voor de geplande afspraak.

Bel met Guidion: 088-2000151 (lokaal tarief)

Wat houdt de installatie in?

De monteur verricht de volgende werkzaamheden:

  • Het modem ophangen en aansluiten
  • De wifi verbinding activeren en beveiligen
  • 1 computer of laptop aansluiten (bedraad of via wifi)
  • T-Mobile Thuis e-mail instellen
  • 1 TV aansluiten op de Interactieve TV Box en instellen
  • De Interactieve TV Box verbinden via UTP-kabel met het modem
  • 1 telefoontoestel aansluiten
  • Meegeleverde UTP- en telefoniebekabeling op of langs de plint wegleggen met spijkerclips (max. 15 meter)

Extra materialen voor de aanleg zijn voor eigen rekening
De monteur van T-Mobile Thuis kan extra werkzaamheden verrichten, zoals het aansluiten van extra TV's, computers of telefoons. Hier zijn extra kosten aan verbonden. Bij het maken van je installatie-afspraak vertellen we je er graag meer over.


Een abonnement met Standaard Internet

Als je een T-Mobile Thuis abonnement met Standaard Internet hebt besteld, doe je de installatie heel eenvoudig. In het T-Mobile Thuis Installatiepakket vind je alle instructies om je diensten te kunnen installeren.

Kom je er niet uit?

Kom jij er met de poster en/of handleidingen toch niet uit? Bel even gratis met onze klantenservice, dan lopen we samen door de installatie heen.

Bel onze klantenservice: 0800-0092

Als we er samen telefonisch niet uit komen, sturen we gratis een monteur je kant op die je aansluiting helemaal in orde maakt. Dat is nou onze Thuis Installatie Garantie.

Wat houdt de installatie in?

De monteur verricht de volgende werkzaamheden:

  • Het modem ophangen en aansluiten
  • De wifi verbinding activeren en beveiligen
  • 1 computer of laptop aansluiten (bedraad of via wifi)
  • 1 TV aansluiten op de Interactieve TV Box en instellen
  • De Interactieve TV Box verbinden via UTP-kabel met het modem
  • 1 telefoontoestel aansluiten
  • Meegeleverde UTP- en telefoniebekabeling op of langs de plint wegleggen met spijkerclips (max. 15 meter)

Kom je er niet uit? Stel je vraag aan T-Mobile Thuis

Stel je vraag via Facebook

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur

Ga naar T-Mobile Webcare

Stel je vraag via Twitter

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur

Ga naar T-Mobile Webcare

Regel zelf je zaken via het keuzemenu of spreek direct met een medewerker.

0800-0092 (gratis)

Openingstijden zijn:

Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur (voor alle vragen)
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur (voor alle vragen)

Shop