ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlineicon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlineArtboard 1unplug_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Status van je bestelling

Volg je bestelling via My T-Mobile Thuis

T-Mobile Thuis is besteld. Vanaf nu is het de beurt aan T-Mobile Thuis om je diensten zo snel mogelijk bij je thuis te activeren. Wil je weten wat er precies staat te gebeuren en welke stappen jouw bestelling doorloopt, volg dan je bestelling via My T-Mobile Thuis.

Naar My T-Mobile Thuis
Registratie

Nadat je je bestelling bij ons hebt gedaan, ontvang je per post en per e-mail een bevestiging met het contract en een link naar de algemene voorwaarden. Je My T-Mobile Thuis omgeving is nu aangemaakt. In deze bevestiging staat ook een link waar je zelf je inloggegevens kunt aanmaken.

Bedenktijd

Afhankelijk van het verkooppunt waar je de bestelling hebt gedaan, is je wettelijke bedenktijd tussen de 0 en 14 dagen. In deze periode ben je vrij om je bestelling te annuleren. Dit doe je door te bellen met de Klantenservice en optie 5 te kiezen. Dan helpen we je meteen met de annulering. Heb je geen bedenktijd nodig? Geef dit dan aan in je My T-Mobile Thuis.

Bel gratis onze klantenservice:

0800-0092

Kies optie 5
Beschikbaar:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur

Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Levering
Glasvezel Internet

Als je een T-Mobile Thuis abonnement met glasvezel hebt besteld, komt de monteur altijd langs om de installatie te doen. De installatiedatum is minimaal 3 weken nadat de wettelijke bedenktijd is afgelopen. Als je geen gebruik maakt van onze Overstapservice, dan kun je zelf je oude abonnement opzeggen. Gebruik hiervoor ons handige voorbeeld van een opzegbrief.

Standaard Internet

Je ontvangt van ons een brief en e-mail met daarin je installatiedatum. Met ons installatiepakket kun je vanaf die datum zelf je T-Mobile Thuis diensten installeren. Als je geen gebruik maakt van onze Overstapservice, dan kun je je oude abonnement opzeggen. Gebruik hiervoor ons handige voorbeeld van een opzegbrief.

Voorbeeld opzegbrief
Installatie

De lijn wordt nu besteld. Soms zijn er extra werkzaamheden nodig om de glasvezelaansluiting bij je thuis aan te leggen. Het T-Mobile Thuis installatiepakket wordt tussen de vier en zeven dagen voor de installatiedatum door PostNL bij je thuis bezorgd. Ben je niet thuis, dan ontvang je een afhaalbon. Met deze bon (én een geldig legitimatiebewijs) kun je binnen drie weken je pakket afhalen bij het aangegeven PostNL servicepunt.

Heb je gekozen voor Glasvezel internet

Op de afgesproken datum komt de monteur bij je langs om de T-Mobile Thuis diensten te installeren. De installatiedatum vind je in My T-Mobile Thuis. Wil je weten wat de monteur komt doen tijdens de installatie? Hier vind je de video en meer informatie over de installatie door de monteur. Komt de installatie-afspraak toch niet zo goed uit, dan kun deze je tot maximaal één werkdag voor de geplande afspraak verplaatsen door te bellen met Guidion (088-2000151 lokaal tarief).

Heb je gekozen voor Standaard (DSL) internet?

Je kunt vanaf de installatiedatum zelf eenvoudig je T-Mobile Thuis diensten installeren. De installatiedatum en alle informatie die je nodig hebt om T-Mobile Thuis te kunnen installeren vind je in je My T-Mobile Thuis.

My T-Mobile Thuis

Veelgestelde vragen op het forum


Nieuwe aanvraag: alles op een rijtje

Je hebt T-Mobile Thuis besteld. Gefeliciteerd! Ik kan me ook voorstellen dat je nog een vraag hebt... Lees verder

We helpen je graag persoonlijk verder

Of bereik ons via:
0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar het Forum

Zoek binnen alle PAGINA'S van T-Mobile