ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlineicon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlineArtboard 1unplug_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Status van je bestelling

Volg je bestelling via My T-Mobile Thuis

T-Mobile Thuis is besteld. Vanaf nu is het de beurt aan T-Mobile Thuis om je diensten zo snel mogelijk bij je thuis te activeren. Wil je weten wat er precies staat te gebeuren en welke stappen jouw bestelling doorloopt, volg dan je bestelling via My T-Mobile Thuis.

Naar My T-Mobile Thuis
Registratie

Nadat je je bestelling bij ons hebt gedaan, ontvang je per post en per e-mail een bevestiging met het contract en een link naar de algemene voorwaarden. Je My T-Mobile Thuis omgeving is nu aangemaakt. In deze bevestiging staat ook een link waar je zelf je inloggegevens kunt aanmaken.

Bedenktijd

Afhankelijk van het verkooppunt waar je de bestelling hebt gedaan, is je wettelijke bedenktijd tussen de 0 en 14 dagen. In deze periode ben je vrij om je bestelling te annuleren. Dit doe je door te bellen met de Klantenservice en optie 5 te kiezen. Dan helpen we je meteen met de annulering. Heb je geen bedenktijd nodig? Geef dit dan aan in je My T-Mobile Thuis.

Bel gratis onze klantenservice:

0800-0092

Kies optie 5
Beschikbaar:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
calendar_outline
Levering
Glasvezel Internet

Als je een T-Mobile Thuis abonnement met glasvezel hebt besteld, komt de monteur altijd langs om de installatie te doen. De installatiedatum is minimaal 3 weken nadat de wettelijke bedenktijd is afgelopen. Als je geen gebruik maakt van onze Overstapservice, dan kun je zelf je oude abonnement opzeggen. Gebruik hiervoor ons handige voorbeeld van een opzegbrief.

Standaard Internet

Je ontvangt van ons een brief en e-mail met daarin je installatiedatum. Met ons installatiepakket kun je vanaf die datum zelf je T-Mobile Thuis diensten installeren. Als je geen gebruik maakt van onze Overstapservice, dan kun je je oude abonnement opzeggen. Gebruik hiervoor ons handige voorbeeld van een opzegbrief.

Voorbeeld opzegbrief
Installatie

De lijn wordt nu besteld. Soms zijn er extra werkzaamheden nodig om de glasvezelaansluiting bij je thuis aan te leggen. Het T-Mobile Thuis installatiepakket wordt tussen de vier en zeven dagen voor de installatiedatum door PostNL bij je thuis bezorgd. Ben je niet thuis, dan ontvang je een afhaalbon. Met deze bon (én een geldig legitimatiebewijs) kun je binnen drie weken je pakket afhalen bij het aangegeven PostNL servicepunt.

Heb je gekozen voor Glasvezel internet, dan komt op de afgesproken datum de monteur bij je langs om de T-Mobile Thuis diensten te installeren. Heb je gekozen voor Standaard internet dan kun je vanaf de installatiedatum zelf je T-Mobile Thuis diensten installeren. De installatiedatum vind je in je My T-Mobile Thuis.

We helpen je graag persoonlijk verder

Zoek binnen alle PAGINA'S van T-Mobile