ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinedial-pad_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlinegeenwticon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlinetv-apps_outlinetv-archive_outlineArtboard 1unplug_outlinevoicemail-message_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Internet & Wifi

Surf je bedraad op het Web of kijk je al jouw favoriete YouTube video’s juist via Wifi op je tablet of mobiel? Het maakt helemaal niet uit, internet thuis moet het gewoon doen. Kijk hier hoe je zelf al veel kunt regelen in My T-Mobile Thuis om het beste uit je internetervaring te halen. Wil je snel een probleem met Wifi aanpakken? Check dan gelijk de video hiernaast!

Snelheid verbeteren?

Gebruik onze Wifi service

Stel je vraag op ons Forum. Daar staan deskundige klanten en onze medewerkers 24/7 voor je klaar. Zij lopen met jou alle Wifi-verbeterstappen door. Komen jullie er niet uit, dan kan een van onze medewerkers een monteursafspraak met je maken.

Stel je vraag via het forum

Wil je liever telefonisch contact? Een medewerker loopt de Wifi-verbeterstappen met je door. En indien nodig wordt er een monteursafspraak gemaakt.

Bel gratis onze klantenservice:

0800-0092

Beschikbaar:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00 - 18:00 uur

Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.

Of neem contact op met onze specialisten van online Klantenservice. (geen wachttijd).

Veelgestelde vragen:

  • Wanneer er een grote storing aan de gang is proberen we dit zo snel mogelijk op te lossen en te melden op ons Forum. Klik hier om te bekijken of er nu een storing bekend is. Als er een storing bekend is in jouw postcodegebied melden we het in My T-Mobile Thuis. Klik hier voor de 'Actuele storingen' pagina.

  • We kunnen je op verschillende manieren helpen met installeren, zodat je binnen een handomdraai kunt genieten van je T-Mobile Thuis diensten. Op de dag van de installatie vind je in jouw My T-Mobile Thuis alles wat je nodig hebt om je internet te installeren. Daarnaast hebben we een stappenplan en een installatievideo waarin we stap voor stap de doe-het-zelf installatie uitleggen.

    Klik hier en kies vervolgens op welke manier je geholpen wilt worden.

  • De beschikbare snelheid is afhankelijk van je adres. We zijn altijd transparant over de maximale snelheid. Bij Glasvezel internet heb je dezelfde up- en downloadsnelheid. Bij Standaard Internet (DSL) is de uploadsnelheid langzamer dan de downloadsnelheid.

    Klik hier voor meer informatie over onze internetsnelheden.

  • We willen natuurlijk graag dat je blij bent met internet van T-Mobile Thuis. Daarom hebben we een aantal tips om je internet te verbeteren.

    Klik hier voor de tips.

  • Bekijk onze instructievideo, de handleiding en tips om je Wifi-versterker te installeren. Let op: zet geen versterkers achter elkaar, want dan wordt de snelheid gehalveerd.

    Ga naar de instructievideo.

Zoek binnen alle pagina's van T-Mobile