Je T-Mobile Thuis abonnement wijzigen


Gratis aanpassen

Op elk moment kun je bij T-Mobile Thuis je abonnement gratis aanpassen. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Wil je diensten uitzetten, bijvoorbeeld tijdens een vakantie, geef dit dan tijdig aan ons door.

Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.


Je TV-zenders wijzigen?

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders via My T-Mobile Thuis. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van een maand.

Onze Themapakketten zijn:
  • Kids & Music: De leukste zenders voor kinderen en muziekliefhebbers
  • Entertainment: Films, humor, spannende series en entertainment
  • Infotainment: Natuur, documentaires en actualiteiten
  • International: De grootste zenders uit o.a. Groot-Brittannië, Duitsland, Turkije en Italië
Onze Premium zenders zijn:
  • FOX Sports Compleet
  • Ziggo Sport Totaal
  • Erotiek

Je kunt zowel Themapakketen als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis.

Naar My T-Mobile Thuis

Wil je je TV-abonnement (tijdelijk) stopzetten, neem dan contact op met onze klantenservice.


Een extra of andere Interactieve TV Box?

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile Thuis genieten, dan heb je extra Interactieve TV Boxen nodig die je in die ruimtes plaatst.

Heb je de standaard Interactieve TV Box maar wil je opnamefuncties? Kies dan de Interactieve TV Box met harddiskrecorder.

Je kunt je Interactieve TV Boxen regelen door te bellen met onze klantenservice.


Je internetsnelheid wijzigen?

Het is mogelijk je internetsnelheid te verhogen of verlagen. Het verhogen is afhankelijk van de beschikbare snelheid op je adres. Bel met onze klantenservice om te controleren welke internetsnelheid je op jouw adres kunt krijgen.

Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid, je maandelijkse abonnementskosten voor internet ook mee wijzigen.

Je kunt je internetverbinding wijzigen door contact op te nemen met onze klantenservice.


Je vast Bellen abonnement wijzigen?

Als je ineens meer of minder met je vaste telefoon belt dan kun je het Bellen abonnement verhogen of verlagen. Let er wel op dat bij een wijziging van je telefonie, je maandelijkse abonnementskosten ook mee wijzigen. Je mag je vast Bellen abonnement ook helemaal stopzetten, maar dan raak je ook je oude vertrouwde T-Mobile Thuis nummer kwijt. Zet je de telefoniedienst dan later weer aan dan krijg je een nieuw nummer van ons.

Wil je een tweede telefoonlijn zodat je tegelijkertijd kunt bellen via 2 telefoonlijnen? Wel zo makkelijk als je een groot gezin hebt of een kantoor aan huis. Je krijgt dan natuurlijk ook een apart telefoonnummer en voicemail box voor deze lijn.

Je kunt je vaste telefonie abonnement wijzigen door contact op te nemen met onze klantenservice.

Kom je er niet uit? Stel je vraag aan T-Mobile Thuis

Regel zelf je zaken via het keuzemenu of spreek direct met een medewerker.

0800-0092 (gratis)

De telefonische klantenservice is gesloten

Op dit moment is onze telefonische klantenservice gesloten,
maar we zijn wel 24/7 bereikbaar via het Forum en Facebook.

Openingstijden voor algemene vragen

Je kunt op dit moment niet bellen voor algemene vragen

Maandag t/m vrijdag 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 8:00 - 18:00 uur
Zondag gesloten

Openingstijden voor storingsvragen

 

Maandag t/m vrijdag 6:00 - 0:00 uur
Zaterdag 6:00 - 0:00 uur
Zon- en feestdagen 9:00 - 18:00

Shop