ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinedial-pad_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlinegeenwticon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlinetv-apps_outlinetv-archive_outlineArtboard 1unplug_outlinevoicemail-message_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Apparatuur terugsturen

Ga je verhuizen en heb je nieuwe apparatuur nodig? Of heb je T-Mobile Thuis opgezegd en moet je je apparatuur naar ons terugsturen? Lees hieronder hoe je je apparatuur naar ons stuurt.

  • Je T-Mobile Thuis-apparatuur heb je in bruikleen. Dit betekent dat je deze apparaten moet terugsturen als je abonnement stopt of als je nieuwe apparatuur nodig hebt. Dit zijn bijvoorbeeld je modem, de Interactieve TV Box(en) en de accessoires.

  • Plaats de apparatuur die wij terug verwachten in een doos. We sturen geen retourdoos op. Als je je apparatuur terug wilt sturen gebruik dan een andere doos. Bijvoorbeeld een oude schoenendoos. Zo sparen we het milieu ook een beetje!

    Stuur 'm dan inclusief apparatuur op naar:

    BNS Data Logistics
    O.v.v. T-Mobile Thuis
    Antwoordnummer 13545
    4130 ZX Vianen

    Postzegels zijn niet nodig, het is een gratis antwoordnummer. Als je er een briefje bij doet met jouw postcode, huisnummer en klantnummer, dan weten we dat het pakket van jou is. Bewaar je het verzendbewijs totdat we je een bevestiging hebben gestuurd?

Veelgestelde vragen op ons Forum


Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

In deze video leggen we je stap voor stap uit wat je moet doen!... Lees verder

Hebben we je vraag beantwoord? Wil je contact met ons?

En? Heb je kunnen vinden waar je naar zocht op deze pagina?

Geweldig!

6.131

Klanten en jij hebben hun antwoord kunnen vinden via onze online klantenservice

Chat nu met 1 van onze medewerkers

"Hoi, mijn collega’s en ik zijn online om via de chat al je vragen te beantwoorden."

Start de chat
Of bereik ons via:

T-Mobile thuis forum:

T-Mobile thuis forum Nu online 65.556 vragen al beantwoord

Forum

Stel je vraag of lees wat anderen hebben gevraagd aan onze Community op ons Forum. Zij staan 24 uur per dag voor je klaar.

Naar het Forum
Of bereik ons via:
Of bereik ons via:
0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar ons Forum

Zoek binnen alle pagina's van T-Mobile