ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinedial-pad_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlinegeenwticon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlinetv-apps_outlinetv-archive_outlineArtboard 1unplug_outlinevoicemail-message_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Rekening anders dan verwacht

Is je rekening hoger of lager dan je verwacht? Dat kan verschillende redenen hebben. Bekijk op deze pagina de redenen waardoor je rekening anders is dan je verwacht.

Hoe werkt het

Iedere maand ontvang je van ons een e-mail wanneer je rekening klaarstaat in My T-Mobile Thuis. Hier kun je rekeningen bekijken, opslaan en uitprinten. Op deze rekening zie je de incassodatum en het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is. Op de rekening staan je abonnements- en eventuele gebruikskosten. Je betaalt je abonnementskosten een maand vooruit, je gebruikskosten een maand later.

Mijn rekening bekijken

Hoger dan verwacht

Het is vervelend als je rekening hoger is dan je verwacht. We leggen je graag uit wat de meest voorkomende redenen zijn waardoor je kosten hoger zijn.

Heb je je eerste rekening ontvangen en is deze hoger dan verwacht? Bekijk dan hieronder de video met extra uitleg over je eerste rekening.

  • Je betaalt je abonnementskosten een maand vooruit. Is je T-Mobile Thuis abonnement halverwege de maand geïnstalleerd? Dan betaal je de abonnementskosten over anderhalve maand. Op je eerste rekening staan ook vaak de eenmalige kosten, zoals activatiekosten.

    …
  • Het bedrag van je rekening verandert als je je abonnement wijzigt. Omdat je je abonnementskosten een maand vooruit betaalt, zie je op de rekening in de maand van de wijziging je oude abonnementskosten. Op de rekening die daarna volgt zie je een verrekening van je oude en je nieuwe abonnement. Je ziet dan de nieuwe abonnementskosten vanaf de ingangsdatum en je oude abonnement tot deze datum.

  • De gebruikskosten op je rekening bestaan uit alle telefoongesprekken en extra’s die niet bij je abonnementskosten horen. Bijvoorbeeld Video On Demand of belkosten die je maakt buiten je Bellen abonnement. Deze kosten betaal je bij T-Mobile Thuis achteraf, dus een maand later.

  • Je betaalt na het activeren van je abonnement activatiekosten en soms installatiekosten. Deze kosten worden berekend op je eerste rekening.

  • Heb je korting bij je abonnement ontvangen voor een bepaalde periode? Dan is je rekening na deze kortingsperiode hoger.

Kies nu voor


Uit & Thuis


van T-Mobile Thuis

Ontdek de mogelijkheden
Uit & Thuis

Lager dan verwacht

Is je rekening lager dan je verwacht en weet je niet zeker of dat klopt? Hier leggen we je uit wat de meest voorkomende redenen zijn voor een lagere rekening.

  • Je betaalt je abonnementskosten elke maand vooruit. Heb je een deel van je abonnement (bijvoorbeeld een TV-pakket) intussen beëindigd? Dan verrekenen we het teveel betaalde bedrag op je volgende rekening.

  • Heb je korting bij je abonnement ontvangen voor een bepaalde periode? Dan is je rekening tijdens de kortingsperiode wat lager.

  • Zie je op je rekening een bedrag met een minteken (-) ervoor? Dit is een bedrag voor een compensatie en wordt dus in mindering gebracht op je totale rekening. Je hebt van ons hierover een e-mail ontvangen.

Veelgestelde vragen op ons Forum


Vragen over je rekening? Wil je weten hoe het zit met je betaling?

In dit topic vind je alle antwoorden!...Lees verder

Hebben we je vraag beantwoord? Wil je contact met ons?

En? Heb je kunnen vinden waar je naar zocht op deze pagina?

Geweldig!

6.131

Klanten en jij hebben hun antwoord kunnen vinden via onze online klantenservice

Chat nu met 1 van onze medewerkers

"Hoi, mijn collega’s en ik zijn online om via de chat al je vragen te beantwoorden."

Start de chat
Of bereik ons via:

T-Mobile thuis forum:

T-Mobile thuis forum Nu online 65.556 vragen al beantwoord

Forum

Stel je vraag of lees wat anderen hebben gevraagd aan onze Community op ons Forum. Zij staan 24 uur per dag voor je klaar.

Naar het Forum
Of bereik ons via:
Of bereik ons via:
0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar ons Forum

Zoek binnen alle pagina's van T-Mobile