Klantvoordeel met Uit & Thuis van T-Mobile
Heb je een T-Mobile Thuis internetabonnement? Combineer deze met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en meld je aan voor T-Mobile Klantvoordeel. Wie een abonnement voor mobiel én thuis combineert, ontvangt aantrekkelijke klantvoordelen:
- Het snelst mogelijke internet van T-Mobile voor thuis en Unlimited internet op je mobiel voor maar € 25,- per maand per abonnement. (excl. inflatiecorrectie).*
- Maandelijks extra korting op je mobiele abonnement met een databundel (van maximaal 10 GB p/mnd) in combinatie met een T-Mobile Thuis internetabonnement.*
* De voordelen gaan in zodra minimaal twee T-Mobile abonnementen actief zijn én succesvol zijn aangemeld voor T-Mobile Klantvoordeel. Oudere internet abonnementen kunnen in My T-Mobile Thuis worden aangepast naar een nieuw abonnement om ook Klantvoordeel te kunnen ontvangen. Had je voor 29 oktober al Klantvoordeel op je adres? Dan kunnen andere voordelen gelden. Via My T-Mobile kun je de nieuwe voordelen selecteren.
Aanmelden bij T-Mobile Klantvoordeel
Meld jouw T-Mobile Thuis abonnement aan en je abonnement wordt vanzelf toegevoegd aan het T-Mobile Klantvoordeel overzicht.
Stap
Log in op My T-Mobile Thuis
Stap
Klik in het menu op 'T-Mobile Klantvoordeel'
Stap
Je meldt je aan door akkoord te gaan met de voorwaarden en klik vervolgens op 'Bevestigen'
Stap
Je Thuis abonnement wordt toegevoegd aan T-Mobile Klantvoordeel
Stap
Nodig je mobiele abonnementen op jouw adres uit
Onder de tab 'T-Mobile Klantvoordeel' zie je nu je Thuis abonnement. Klik in het blok 'Nodig een abonnement uit voor (meer) voordeel', vul het mobiele nummer in dat je wilt uitnodigen en klik op 'Uitnodigen'. Het mobiele nummer dat je hebt ingevuld ontvangt een SMS met de uitnodiging. In de SMS staat een link om de uitnodiging te accepteren via My T-Mobile.
Let op! Zorg ervoor dat het adres (en huisnummertoevoeging) van je mobiele abonnementen precies overeenkomt met het adres van je T-Mobile Thuis abonnement. Alleen dan kunnen we een goede koppeling maken.
Stap
Je bent bijna klaar. Kies of bevestig je (nieuwe) internetsnelheid voor Thuis. Je korting wordt toegepast wanneer alles actief is.
Veelgestelde vragen
Over Klantvoordeel aanmelden
Welke mobiele abonnementen komen in aanmerking voor dit voordeel?
Ga naar T-Mobile voorwaarden en download het bestand ‘Actievoorwaarden T-Mobile Klantvoordeel’. Hier leggen we je precies uit welke abonnementen in aanmerking komen voor dit voordeel.
Ik heb een zakelijk abonnement, krijg ik ook voordeel?
Heb je een zakelijk Go abonnement, dan kan jij je ook aanmelden en profiteren van T-Mobile Klantvoordeel. Andere zakelijke abonnementen zijn uitgesloten. Je kan een zakelijk Go abonnement in Klantvoordeel zonder problemen combineren met een T-Mobile Thuis abonnement.
Ik heb al een tijd T-Mobile Thuis en nu heb ik een Go Unlimited abonnement besteld. Krijg ik direct T-Mobile Thuis voor € 25,-?
Nee. Je gaat € 25,- per maand voor T-Mobile Thuis betalen als je Unlimited abonnement actief is en je je internetabonnement hebt aangepast naar de nieuwe versie in My T-Mobile Thuis. Doe dat pas nadat je van ons de bevestiging hebt gekregen van activatie van je Unlimited abonnement.
De hoogst mogelijke snelheid bij jou thuis met T-Mobile Uit & Thuis wat betekent dat?
Daarmee bedoelen we dat je de hoogste internetsnelheid krijgt die we op jouw postcode aanbieden. Als er nog geen glasvezel op jouw adres beschikbaar is, dan is dat tot 100 Mbit/s. Ligt er al wel glasvezel in jouw straat? Dan is de hoogst mogelijke snelheid een razendsnelle 1000 Mbit/s! Dit geldt alleen als je T-Mobile Thuis combineert met een mobiel Go Unlimited abonnement en de snelste snelheid hebt aangezet in je bestelling of in My T-Mobile Thuis.
Ik zie dat ik Internet Fast niet kan kiezen. Waarom niet?
Het is bij Standaard (DSL) Internet zo dat de maximaal haalbare internetsnelheid op elk adres verschillend is. Wanneer de maximaal haalbare internetsnelheid op jouw adres onvoldoende is, dan kan je Internet Fast dus niet kiezen.
Ik zie dat ik Internet Premium niet kan kiezen. Waarom niet?
Internet Premium is beschikbaar via het glasvezelnetwerk van T-Mobile. Als T-Mobile glasvezel niet beschikbaar is op jouw adres, dan kan je Internet Premium dus niet kiezen.
Over Klantvoordeel wijzigen
Waarom moet ik de nieuwe voorwaarden accepteren voor mijn abonnementen om in aanmerking te komen voor Uit & Thuis?
T-Mobile mag niet zomaar de voorwaarden wijzigen voor haar klanten. Hier hebben we officieel je goedkeuring voor nodig.
Krijg ik als T-Mobile Thuis klant ook de drie maanden gratis TV promotie als ik een Unlimited Go abonnement erbij neem en overstap naar het nieuwe Klantvoordeel van T-Mobile Thuis?
Nee. Deze aanbieding geldt alleen voor nieuwe T-Mobile Thuis klanten.
Wat moet ik doen als ik ga verhuizen?
Je gaat een nieuw Thuis contract aan op je nieuwe adres. Dat nieuwe abonnement wordt aangemeld voor het nieuwe Klantvoordeel. Je kunt dan geen gebruik meer maken van de oude Klantvoordelen (je kan geen extra TV-pakketten meer kiezen t.w.v. € 7,50 per maand en krijgt geen gratis snelheidsupgrade meer). Je kan wel gebruik maken van de nieuwe voordelen van Klantvoordeel. Denk eraan om ook je mobiele abonnementen mee te verhuizen door het adres te wijzigen in My T-Mobile.
Over Klantvoordeel afgesloten voor 29 oktober 2019
Ik maak al gebruik van Klantvoordeel. Wat gaat er voor mij veranderen?
Er verandert niets voor je. Wil je liever de nieuwe voordelen voor een Unlimited of Thuis abonnement krijgen, dan kan je dit voor elk abonnement wijzigen in My T-Mobile en My T-Mobile Thuis.
Ik heb T-Mobile Thuis met € 2,50 korting per maand op TV en gratis FOX Sports Eredivisie pakket (Mobiel + Thuis Voordeel). Blijf ik deze voordelen houden als ik niets doe?
Je blijft deze voordelen houden, zolang je het Thuis abonnement niet verlengt.
Ik heb nu een T-Mobile Thuis abonnement met gratis snelheidsupgrade. Verlies ik deze upgrade als ik mijn mobiele abonnement aanmeld voor het nieuwe Klantvoordeel?
Nee. Je verliest de snelheidsupgrade pas als je kiest voor een nieuw internetabonnement. Per abonnement gelden de voorwaarden, waar je mee akkoord bent gegaan toen je dat abonnement hebt aangemeld.
Ik heb nu een T-Mobile Thuis abonnement van 200 Mbit/s of 500 Mbit/s. Waarom kan ik niet meer kiezen voor hogere snelheden dan 100 Mbit/s op mijn adres?
T-Mobile Thuis maakt gebruik van het DSL- en glasvezelnetwerk van KPN. Op dit moment zijn de inkoopprijzen van KPN dusdanig hoog dat wij geen snelheden boven 100 Mb/s tegen deze prijs kunnen aanbieden. Het is onze ambitie en wens om jou wel hogere snelheden aan te bieden: op DSL tot 200 Mbit/s en op glasvezel 1000 Mbit/s. T-Mobile is, met hulp van de toezichthouder, druk bezig om lagere inkoopprijzen van KPN te krijgen.
Kan ik gebruik blijven maken van mijn TV-voucher?
Je kan als je wilt gewoon gebruik blijven maken van je TV-voucher, ook als je deze nog niet hebt verzilverd in My T-Mobile Thuis én in aanmerking komen voor extra korting op je internetabonnement. Zo doe je dat:
Log in op My T-Mobile Thuis. Heb je al een TV-pakket aan waarop je je tegoed wilt inzetten?
- Klik bij jouw TV-pakket op ‘Gebruik je Meer TV keuze tegoed voor dit pakket
- Klik ‘Bevestigen’
- Klik ‘OK’
Wil je je tegoed inzetten op een ander TV-pakket?
- Klik op de balk van het TV-pakket naar keuze
- Klik 'Gebruik mijn Meer TV keuze tegoed'
- Ga akkoord met de voorwaarden en klik 'Bevestigen'
- Klik 'OK'
Veelgestelde vragen op ons Forum
[Nieuws] Introductie Uit & Thuis
"Heb je na al deze informatie en antwoorden nog een vraag voor ons laat het in een reactie in dit topic weten!"
Lees verder
Hebben we je vraag beantwoord? Wil je contact met ons?
En? Heb je kunnen vinden waar je naar zocht op deze pagina?
Geweldig!
6.131
Klanten en jij hebben hun antwoord kunnen vinden via onze online klantenservice
Chat nu met 1 van onze medewerkers
"Hoi, mijn collega’s en ik zijn online om via de chat al je vragen te beantwoorden."
T-Mobile thuis forum:

Forum
Stel je vraag of lees wat anderen hebben gevraagd aan onze Community op ons Forum. Zij staan 24 uur per dag voor je klaar.
0800-0092
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur