ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinedial-pad_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlinegeenwticon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlinetv-apps_outlinetv-archive_outlineArtboard 1unplug_outlinevoicemail-message_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Ga je verhuizen?

Als je gaat verhuizen doen we ons best om T-Mobile Thuis gewoon met je mee te verhuizen. We helpen je hier graag bij. Geef je verhuizing minimaal vier weken van tevoren aan ons door, zodat je geen dag offline bent.

Verhuizing doorgeven
Bel gratis onze klantenservice:

0800-0092

Beschikbaar:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00 - 18:00 uur

Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.

Of neem contact op met onze specialisten van online Klantenservice. (geen wachttijd).

Verhuizen doe je in zes eenvoudige stappen

Laat je verhuizing zo snel mogelijk aan ons weten. Het duurt ongeveer vier weken om de aansluiting op je nieuwe adres te regelen. We leggen je hieronder kort de verhuizing van T-Mobile Thuis uit.

Bij een verhuizing ga je een nieuw jaarcontract aan. Je profiteert daardoor opnieuw van de korting voor de eerste zes maanden.

STAP 1
Geef je verhuizing door

Neem contact op met onze Klantenservice om je nieuwe adres en de verhuisdatum door te geven. We kijken dan samen of T-Mobile Thuis beschikbaar is op jouw nieuwe adres. Wij zullen daarna alles voor je in orde maken, zodat je geen moment zonder internet zit. Is T-Mobile Thuis niet beschikbaar op jouw adres? Dat leggen we graag aan je uit.

Verhuizing doorgeven
Bel gratis onze klantenservice:

0800-0092

Beschikbaar:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00 - 18:00 uur

Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.

Of neem contact op met onze specialisten van online Klantenservice. (geen wachttijd).
STAP 2
Abonnement samenstellen

Als T-Mobile Thuis op jouw nieuwe adres beschikbaar is, dan nemen we de mogelijkheden voor jouw abonnement met je door en stellen we je nieuwe abonnement samen. Bij een verhuizing ga je een nieuw jaarcontract aan.

STAP 3
De bevestiging

Fijn dat we kunnen meeverhuizen naar je nieuwe adres! Nadat we alle stappen hebben doorlopen, ontvang je van ons per e-mail een bevestiging van je verhuizing. Hierin vind je je verhuisdatum en informatie over je eventuele nieuwe apparatuur.

STAP 4
Je T-Mobile Thuis apparatuur

Staat er in de bevestiging dat je nieuwe apparatuur van ons ontvangt? Dan sturen we die een week voor de verhuisdatum naar je nieuwe adres. De oude apparatuur willen we graag terug hebben. Je kunt hier elke doos voor gebruiken, zoals een oude schoenendoos. Dit is ons retouradres:

BNS Data Logistics
O.v.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen

Postzegels zijn niet nodig, het is een gratis antwoordnummer. Als je er een briefje bij doet met jouw postcode, huisnummer en klantnummer, dan weten we dat het van jou is.

Behoud je je TV abonnement ook op je nieuwe adres? Dan kun je je Interactieve TV Box(en) meenemen met de verhuizing.

STAP 5
Installatie

Is je nieuwe abonnement met Glasvezel internet, dan komt er een monteur bij je langs om T-Mobile Thuis te installeren. Hier zijn installatiekosten aan verbonden. Je ontvangt een e-mail van onze installatiepartner Guidion met daarin een uitnodiging om zelf eenvoudig online een afspraak te maken voor de installatie.

Heb je Standaard (DSL) internet? Dan kun je heel eenvoudig zelf de installatie doen op je verhuisdatum. Binnen no-time kun jij op je nieuwe adres weer genieten van T-Mobile Thuis. Natuurlijk helpen we je daar graag bij. Gebruik de stap-voor-stap instructie of bekijk de installatievideo.

STAP 6
Meld je opnieuw aan voor Klantvoordeel

Geniet je van de voordelen van T-Mobile Klantvoordeel? Vergeet niet om de verhuizing van je mobiele abonnement(en) van T-Mobile door te geven. Dit doe je heel eenvoudig in My T-Mobile. Als je verhuisd bent en T-Mobile Thuis is geïnstalleerd op je nieuwe adres, dan moet je je opnieuw aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel en je Thuis voordelen inzetten. Niet handig, dat weten we. Vergeten hoe je dat doet? We leggen het graag nog even aan je uit. Lees het hier.

Veelgestelde vragen:

Veelgestelde vragen op ons Forum


"Ik ga verhuizen, wat nu?"

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde: op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook internet, tv en telefonie nodig en neem je het liefste toch T-Mobile Thuis mee. Lees verder

Hebben we je vraag beantwoord? Wil je contact met ons?

En? Heb je kunnen vinden waar je naar zocht op deze pagina?

Geweldig!

6.131

Klanten en jij hebben hun antwoord kunnen vinden via onze online klantenservice

Chat nu met 1 van onze medewerkers

"Hoi, mijn collega’s en ik zijn online om via de chat al je vragen te beantwoorden."

Start de chat
Of bereik ons via:

T-Mobile thuis forum:

T-Mobile thuis forum Nu online 65.556 vragen al beantwoord

Forum

Stel je vraag of lees wat anderen hebben gevraagd aan onze Community op ons Forum. Zij staan 24 uur per dag voor je klaar.

Naar het Forum
Of bereik ons via:
Of bereik ons via:
0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar ons Forum

Zoek binnen alle pagina's van T-Mobile