ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinedial-pad_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlineicon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlinetv-apps_outlinetv-archive_outlineArtboard 1unplug_outlinevoicemail-message_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Telefonie

Hier vind je alles over het gebruiken en wijzigen van je vast Bellen abonnement van T-Mobile Thuis. Ook leggen we je uit hoe je zelf gemakkelijk je gemaakte belkosten kunt bekijken.

Snelheid verbeteren?

Gebruik onze wifi service

Stel je vraag op ons Forum. Daar staan deskundige klanten en onze medewerkers 24/7 voor je klaar. Zij lopen met jou alle Wifi-verbeterstappen door. Komen jullie er niet uit, dan kan een van onze medewerkers een monteursafspraak met je maken.

Stel je vraag via het forum

Wil je liever telefonisch contact? Een medewerker loopt de Wifi-verbeterstappen met je door. En indien nodig wordt er een monteursafspraak gemaakt.

Bel gratis onze klantenservice:

0800-0092

Beschikbaar:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00 - 18:00 uur

Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.

Of neem contact op met onze specialisten van online Klantenservice. (geen wachttijd).

Veelgestelde vragen:

  • Wij leggen je graag uit hoe je problemen met telefonie stap voor stap kunt oplossen.

    Klik hier voor de stappen.

  • Wil je een vaste lijn doorschakelen, je opties voor nummerherkenning bekijken of andere telefonie instellingen bekijken?

    Klik hier voor meer uitleg

  • Met T-Mobile Thuis kun je voordelig bellen naar vast en mobiel. Je rekent af per seconde. Dus als je 2 minuten en 17 seconden belt, ronden we dat niet af naar 3 minuten. Dat is wel zo eerlijk.

    Bekijk hier de beltarieven

  • Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer of juist minder? Pas dan je vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Dit doe je zelf in My T-Mobile Thuis, wel zo gemakkelijk!

    Ga naar My T-Mobile Thuis

  • T-Mobile Thuis hanteert een maandelijks bellimiet van € 200. Zo zorgen wij ervoor dat onze klanten niet verrast worden door hoge kosten.

    Ga je over de grens van € 200 dan kun je tijdelijk niet meer bellen. Gebeld worden kan dan nog wel. De blokkering gaat in op het moment dat je je laatste telefoongesprek - waarin je de grens passeert - afrondt.

    Wil je weer kunnen bellen of wil je een hogere bellimiet, neem dan contact op met onze online Klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

We helpen je graag persoonlijk verder

Of bereik ons via:
0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar ons Forum

Zoek binnen alle pagina's van T-Mobile