Problemen met bellen

Volg het stappen plan om je telefonieproblemen op te lossen.


Test de internetverbinding

Heb je ook problemen met de internetverbinding?

Nee, ga naar de volgende stap

Is het telefoontoestel aangesloten op het eerste Telefoniepoort?

Het modem heeft twee beschikbare telefoniepoorten. Heb je slechts een vast telefoonnummer dan dient je telefoontoestel doormiddel van een kabel aangesloten te zijn op het eerste telefoniepoort. Heb je een tweede vaste nummer van T-Mobile Thuis dan kun je ook de tweede poort gebruiken voor een ander toestel. Let op de tweede poort is niet te gebruiken voor een tweede toestel indien je slechts één vast nummer hebt.

Zie hier de instructie hoe telefonie aangesloten dient te worden.

Werkt je telefoniedienst weer?

Goed nieuws!

Je kunt weer gebruik maken van T-Mobile Thuis.

Nee, ga naar de volgende stap.

Sluit een andere telefoontoestel aan om te kijken of het eventueel aan je toestel ligt.

Het kan zijn dat je telefoontoestel defect is. Om dit te testen sluit je een ander vast toestel aan om te controleren of het dan wel werkt.

Werkt je telefoniedienst weer?

Goed nieuws!

Je kunt weer gebruik maken van T-Mobile Thuis.

Nee, ga naar de volgende stap.

Ben je over je bellimiet heen of heb je een betalingsachterstand?

Om onze klanten te beschermen tegen onvoorziene kosten hanteren wij bij T-Mobile Thuis een bellimiet van € 200 per maand. Ga je hier overheen dan blokkeren wij tijdelijk je telefoniedienst.

Heb je je limiet bereikt?

Je hebt een betalingsachterstand of bent over je bellimiet heen gegaan.

Neem contact op met onze klantenservice om je bellimiet te verhogen of een regeling te treffen voor je betalingsachterstand.

Wat vervelend dat de oplossing van je probleem er niet bij zit.

Kijk hieronder of er een onderwerp in de gerelateerde artikelen staat, wat je verder helpt. Wellicht is je vraag al op het forum gesteld. Indien dit niet het geval is kun je zelf op ons forum je vraag stellen zodat andere gebruikers je kunnen helpen. Je dient dat wel eerst in te loggen op de forum homepagina.

Mocht dit niet lukken, dan vind je onderaan de pagina verschillende manieren om je vraag direct aan ons te stellen.

Kom je er niet uit? Stel je vraag aan T-Mobile Thuis

Stel je vraag via Facebook

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur

Ga naar T-Mobile Webcare

Stel je vraag via Twitter

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur

Ga naar T-Mobile Webcare

Regel zelf je zaken via het keuzemenu of spreek direct met een medewerker.

0800-0092 (gratis)

Openingstijden zijn:

Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur (voor alle vragen)
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur (voor alle vragen)

Shop