ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinedial-pad_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlinegeenwticon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlinetv-apps_outlinetv-archive_outlineArtboard 1unplug_outlinevoicemail-message_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Vast Bellen werkt niet

Heb je problemen met bellen met je vaste telefoon in huis? Lees hier dan de onderstaande tips om je problemen met vaste telefonie te verhelpen. Eerst kijken we of het probleem aan het internet ligt en vervolgens testen we alle kabels en hun aansluitingen.

  • De lampjes op je modem geven aan of je een stabiele internetverbinding hebt. Als je geen stabiele internetverbinding hebt, heeft dit invloed op vast bellen. Loop dan onze tips door voor het oplossen van internet problemen. Ga naar de tips.

    Zyxel
    Zyxel

    Internet is stabiel op glasvezel bij een constante en bij DSL bij een knipperend WAN-lampje

    Huawei
    Huawei

    Internet is stabiel bij:
    constant brandend of
    knipperend Internet-lampje

    Draytek 2130
    Draytek 2130

    Internet is stabiel bij:
    constant brandend of
    knipperend Internet-lampje

    Draytek 2132
    Draytek 2132

    Internet is stabiel bij:
    constant brandend
    WAN-lampje

    Is er een storing aan de gang? Controleer het hier.

  • Wanneer er een grote storing aan de gang is proberen we dit zo snel mogelijk op te lossen en te melden op ons Forum. Klik hier om te bekijken of er nu een storing bekend is. Als er een storing bekend is in jouw postcodegebied melden we het in My T-Mobile Thuis. Klik hier voor de 'Actuele storingen' pagina.

    Is er geen storing bekend? Ga dan verder met de onderstaande stappen.

    • Stap 1

      Controleer of alle kabels goed zijn aangesloten en controleer of alle stekkers goed in het telefoontoestel vastzitten.

      Draytek 2132
      Draytek 2130
    • Stap 2

      Controleer of de telefoonkabel tussen je telefoon en modem in poort "Phone 1" van het internetmodem is aangesloten.

      Zyxel
      Huawei
      Draytek 2130
      Draytek 2132
    • Stap 3

      Wellicht is je kabel beschadigd. Controleer of de verbinding (beter) werkt met een andere kabel UTP- of telefoonkabel.

  • De meeste modems staan 24 uur per dag en 7 dagen per week aan. Het kan dus helpen om je modem uit en aan te zetten.

    • Stap 1

      Haal de stekker uit het stopcontact

    • Stap 2

      Wacht minimaal 10 seconden

    • Stap 3

      Doe de stekker terug in het stopcontact

    • Stap 4

      Wacht tot je modem weer is opgestart en klaar!

    Heb je een Huawei modem of een Zyxel modem in combinatie met een Media Converter? Dan kan het helpen om ook de Media Converter van de stroom te halen.

    • Stap 1

      Haal de internetkabel uit de Media Converter en haal 'm dan ongeveer 10 seconden van de stroom.

    • Stap 2

      Sluit 'm weer aan de stroom en wacht tot de Media Converter is opgestart

    • Stap 3

      Verbind je modem weer met de Media Converter met de internetkabel

  • Het kan natuurlijk voorkomen dat het aan de telefoon zelf ligt. Heb je een extra telefoon liggen? Probeer die aan te sluiten en check of die het wel doet.

  • Hulp op afstand

    Kom je er niet uit? Neem contact op met ons via Facebook of Twitter. Je kunt ook bellen of chatten met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    • Stel direct je vraag!

      via Facebook

      Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur

      Ga naar Facebook
    • Stel direct je vraag!

      via Twitter

      Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur

      Ga naar Twitter

Veelgestelde vragen op ons Forum


Mijn vaste telefoon werkt niet…

"Ik kijk snel mee om telefonie werkend te krijgen" Lees verder

Hebben we je vraag beantwoord? Wil je contact met ons?

En? Heb je kunnen vinden waar je naar zocht op deze pagina?

Geweldig!

6.131

Klanten en jij hebben hun antwoord kunnen vinden via onze online klantenservice

Chat nu met 1 van onze medewerkers

"Hoi, mijn collega’s en ik zijn online om via de chat al je vragen te beantwoorden."

Start de chat
Of bereik ons via:

T-Mobile thuis forum:

T-Mobile thuis forum Nu online 65.556 vragen al beantwoord

Forum

Stel je vraag of lees wat anderen hebben gevraagd aan onze Community op ons Forum. Zij staan 24 uur per dag voor je klaar.

Naar het Forum
Of bereik ons via:
Of bereik ons via:
0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar ons Forum

Zoek binnen alle pagina's van T-Mobile