ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinedial-pad_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlinegeenwticon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlinetv-apps_outlinetv-archive_outlineArtboard 1unplug_outlinevoicemail-message_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Nummer behouden

Je kunt vaak gewoon bereikbaar blijven op je vertrouwde telefoonnummer als je overstapt naar T-Mobile Thuis. Maak hiervoor gratis gebruik van nummerbehoud, waarmee je je vaste nummer bij je oude aanbieder meeneemt en overzet naar T-Mobile Thuis.

Zo werkt nummerbehoud

Nummerbehoud aanvragen

Met nummerbehoud neem je je vaste telefoonnummer bij je oude aanbieder mee en zet je het over naar T-Mobile Thuis. Dat kun je zelfs doen nadat je bij ons besteld hebt. Je kunt twee vaste nummers naar T-Mobile Thuis meenemen. Een tweede telefoonnummer meenemen kan ook, dan sluit je bij ons een abonnement af voor een tweede telefoonlijn.


Bel gratis onze klantenservice:

0800-0092

Beschikbaar:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00 - 18:00 uur

Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.

Of neem contact op met onze specialisten van online Klantenservice. (geen wachttijd).
Wij regelen de rest

Na het aanvragen van nummerbehoud hoef jij niets meer te doen. Wij nemen contact op met je oude aanbieder en zorgen ervoor dat je met jouw vaste telefoonnummer bij T-Mobile Thuis kunt bellen. Binnen een half uur na de installatie werkt het telefoonnummer al.

Volg de status van je verzoek

Stap je over naar T-Mobile Thuis en heb je nummerbehoud aangevraagd? Volg je verzoek tot nummerbehoud eenvoudig in My T-Mobile Thuis.

Naar My T-Mobile Thuis

Verzoek tot nummerbehoud afgewezen?

We controleren een paar gegevens als je nummerbehoud hebt aangevraagd. Het kan voorkomen dat de doorgegeven informatie niet correct is. Helaas wordt de aanvraag dan afgewezen door je oude aanbieder. Je krijgt dan automatisch een nieuw telefoonnummer van ons.

Je verzoek kan worden afgewezen als:
  • Je niet de juiste gegevens van je oude aanbieder hebt doorgegeven.
  • De vaste aansluiting bij je oude aanbieder al is opgeheven of is geblokkeerd.
  • Je aanvraag te vroeg is ingediend: meer dan 2 maanden voordat het abonnement bij je oude aanbieder afloopt.
  • Voor het opgegeven nummer al een verzoek tot nummerbehoud loopt.
  • Je verhuist en je niet binnen dezelfde regio blijft wonen. We kunnen niet een nieuw nummer met een ander kengetal overnemen.

Wil je nogmaals een verzoek doen voor nummerbehoud voor hetzelfde nummer? Neem dan contact op met onze

Bel gratis onze klantenservice:

0800-0092

Beschikbaar:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00 - 18:00 uur

Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.

Of neem contact op met onze specialisten van online Klantenservice. (geen wachttijd).

Veelgestelde vragen op ons Forum


“Wat is nummerbehoud?”

“Bij T-Mobile Thuis kan je gratis je eigen telefoonnummer behouden. Zo blijf je bereikbaar op je oude, vertrouwde nummer. Wel zo eenvoudig!...”Lees verder

Hebben we je vraag beantwoord? Wil je contact met ons?

En? Heb je kunnen vinden waar je naar zocht op deze pagina?

Geweldig!

6.131

Klanten en jij hebben hun antwoord kunnen vinden via onze online klantenservice

Chat nu met 1 van onze medewerkers

"Hoi, mijn collega’s en ik zijn online om via de chat al je vragen te beantwoorden."

Start de chat
Of bereik ons via:

T-Mobile thuis forum:

T-Mobile thuis forum Nu online 65.556 vragen al beantwoord

Forum

Stel je vraag of lees wat anderen hebben gevraagd aan onze Community op ons Forum. Zij staan 24 uur per dag voor je klaar.

Naar het Forum
Of bereik ons via:
Of bereik ons via:
0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar ons Forum

Zoek binnen alle pagina's van T-Mobile