Geen of slechte verbinding

Heb je slecht, haperend of geen beeld met je Interactieve TV Box van T-Mobile Thuis? Loop de stappen door om je problemen te verhelpen.


Test de internetverbinding

Heb je ook problemen met de internetverbinding?

Nee, ga naar de volgende stap

Controleer de bekabeling

Zijn alle kabels goed aangesloten en zitten alle stekkers van de HDMI of SCART wel goed in het TV toestel en TV Box vast? Controleer ook of de kabel wel in de juiste poort van je modem zit.

Zie hier de installatie handleidingen.

Heeft het controleren van je kabels iets opgeleverd?

Goed nieuws!

Je kunt weer gebruik maken van T-Mobile Thuis.

Nee, ga naar de volgende stap.

Vervang de TV kabel (HDMI of Mini-Din kabel)

Wellicht is je kabel beschadigd. Controleer of de verbinding (beter) werkt met een andere kabel.

Werkt je TV dienst nu weer?

Goed nieuws!

Je kunt weer gebruik maken van T-Mobile Thuis.

Nee, ga naar de volgende stap.

Controleer de Interactieve TV Box

Branden er helemaal geen lampjes in de Interactieve TV Box, probeer dan eerst een ander stopcontact.

Branden de lampjes van de Interactieve TV Box?

Ja, ga verder naar de volgende stap

Nee, neem dan contact op met de klantenservice.

Bel onze klantenservice: 0800-0092 (gratis)

Probeer een reset van het modem

Haal het modem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit het weer aan. Wacht tot het modem weer is opgestart en klaar!

Werkt je TV dienst nu weer?

Goed nieuws!

Je kunt weer gebruik maken van T-Mobile Thuis.

Nee, ga naar de volgende stap.

Probeer een reset van de Interactieve TV Box

Soms verhelpt een reset de problemen. Doe de Interactieve TV Box enkele minuten uit en daarna weer aan. De Interactieve TV Box zal dan alles opnieuw installeren. Dit duurt enkele minuten.

Werkt je TV dienst nu weer?

Goed nieuws!

Je kunt weer gebruik maken van T-Mobile Thuis.

Nee, ga naar de volgende stap.

Staat de TV wel op het juiste 'input' kanaal?

Indien je de Interactieve TV Box hebt aangesloten d.m.v. een HDMI kabel moet 'input' op HDMI (HDMI 1 of HDMI 2) staan. Indien je de Interactieve TV Box hebt aangesloten d.m.v. een Scart kabel of Mini-Din moet 'input' op AV staan (AV1, AV2 of AV3).

Werkt je TV dienst nu weer?

Goed nieuws!

Je kunt weer gebruik maken van T-Mobile Thuis.

Wat vervelend dat de oplossing op je probleem er niet bij zit.

Kijk hieronder of er een onderwerp in de gerelateerde artikelen staat, wat je verder helpt. Wellicht is je vraag al op het forum gesteld. Indien dit niet het geval is kun je zelf op ons forum je vraag stellen zodat andere gebruikers je kunnen helpen. Je dient dat wel eerst in te loggen op de forum homepagina.

Mocht dit niet lukken, dan vind je onderaan de pagina verschillende manieren om je vraag direct aan ons te stellen.

Kom je er niet uit? Stel je vraag aan T-Mobile Thuis

Regel zelf je zaken via het keuzemenu of spreek direct met een medewerker.

0800-0092 (gratis)

De telefonische klantenservice is gesloten

Op dit moment is onze telefonische klantenservice gesloten,
maar we zijn wel 24/7 bereikbaar via het Forum en Facebook.

Openingstijden voor algemene vragen

Je kunt op dit moment niet bellen voor algemene vragen

Maandag t/m vrijdag 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 8:00 - 18:00 uur
Zondag gesloten

Openingstijden voor storingsvragen

 

Maandag t/m vrijdag 6:00 - 0:00 uur
Zaterdag 6:00 - 0:00 uur
Zon- en feestdagen 9:00 - 18:00

Shop