ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlineicon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlineArtboard 1unplug_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

PROBLEMEN MET TV ANYWHERE

Heb je problemen met TV Anywhere? Hieronder geven we tips voor veelvoorkomende problemen. Bekijk de onderwerpen en kijk of je hiermee het probleem kunt oplossen.

  • De minimale vereisten van je mobiele apparaat om T-Mobile TV Anywhere te gebruiken is iOS versie 9.1 en hoger of Android versie 4.4 en hoger. Bij Android moet het apparaat ook voldoende specificaties hebben met betrekking tot het scherm (resolutie e.d.). Windows wordt niet ondersteund.

  • Je kunt de app op meerdere tablets en smartphones installeren. Je kunt tot maximaal 3 apparaten tegelijk TV kijken.

  • Als de T-Mobile TV Anywhere App niet opent, verwijder dan de app en installeer 'm opnieuw. Je moet je wel opnieuw aanmelden met jouw TV-inloggegevens. Deze gegevens kun je vinden in My T-Mobile Thuis.

  • Het kan zijn dat je op een plek bent waar het bereik van het netwerk net iets minder is, waardoor de doorgifte van het TV-signaal een moment wegvalt. Lees onze tips over hoe je je Wifi-bereik kan verbeteren

  • Als je de T-Mobile TV Anywhere App kunt openen, maar je kunt geen TV zenders bekijken, dan kan het zijn dat je (mobiele) aanbieder een netwerkprobleem heeft. Check als eerste de website van je (mobiele) aanbieder. Als er geen storing is in het (mobiele) netwerk bekijk dan of je Wifi-signaal wel sterk genoeg is.

    Is je Wifi-signaal sterk genoeg, verwijder dan de T-Mobile TV Anywhere App en installeer 'm opnieuw op je tablet of smartphone. Wanneer je de app opnieuw installeert, heb je je TV inloggegevens nodig. Deze vind je in My T-Mobile Thuis bij 'instellingen'.

  • Ben je in het buitenland en werkt TV Anywhere niet? Dat kan kloppen. Wij ondersteunen deze dienst enkel in de EU.

Veelgestelde vragen op het forum


Ik heb een andere vraag over TV Anywhere.

Bekijk ons forum topic over TV Anywhere. Hier geven we nog meer uitleg over dit onderwerp... Lees verder

We helpen je graag persoonlijk verder

Zoek binnen alle PAGINA'S van T-Mobile