Problemen met T-Mobile TV Anywhere


Vereisten van je mobiele apparaten

De minimale vereiste van je mobiele apparaat om T-Mobile TV Anywhere te gebruiken is IOS versie 9 en hoger of Android versie 4.2. en hoger. Bij Android moet het apparaat ook voldoende specificaties hebben met betrekking tot het scherm (resolutie e.d.). Windows wordt niet ondersteund.


Aantal tablets en smartphones

Je kunt meerdere tablets en smartphones registreren op je T-Mobile TV Anywhere abonnement. Je kunt echter op maximaal 3 apparaten tegelijk TV kijken.


De T-Mobile TV Anywhere app opent niet

Als de T-Mobile TV Anywhere app niet opent, verwijder dan de app en installeer het opnieuw. Je moet je opnieuw aanmelden. Mocht de app nog niet openen neem dan contact op met onze klantenservice.


Het beeld staat af en toe stil

Het kan zijn dat je op een plek bent waar het bereik van het netwerk net iets minder is, waardoor de doorgifte van het TV signaal een moment wegvalt. Mocht het probleem zich continue voordoen neem dan contact op met onze klantenservice.


Ik kan geen TV zenders bekijken

Als je de T-Mobile TV Anywhere app kunt openen, maar je kunt geen TV zenders bekijken, kan het zijn dat je (mobiele) aanbieder een netwerkprobleem heeft. Check als eerste de website van je (mobiele) aanbieder. Mocht er geen storing zijn in het (mobiele) netwerk bekijk dan of je Wifi-signaal wel sterk genoeg is. Mocht dit beide niet het geval zijn, verwijder dan de T-Mobile TV Anywhere app en installeer het opnieuw op je tablet of smartphone.


T-Mobile TV Anywhere in het buitenland

Zit je in het buitenland en werkt T-Mobile TV Anywhere niet? Dat klopt. Wij ondersteunen deze dienst enkel in Nederland.

Kom je er niet uit? Stel je vraag aan T-Mobile Thuis