ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinedial-pad_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlinegeenwticon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlinetv-apps_outlinetv-archive_outlineArtboard 1unplug_outlinevoicemail-message_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Programma of uitzending gemist

Uitzending gemist en niet opgenomen? Met Programma Gemist kun je uitzendingen van NPO 1,2,3, SBS6, SBS9, Net5 en Veronica terugkijken. Bij T-Mobile Thuis kan dit tot wel 10 dagen terug. Lees hieronder hoe je dat doet.

Hoe kijk ik een programma of uitzending terug?

  • Een TV zender bepaalt wat er voor Programma Gemist beschikbaar is en voor hoelang. Dit verschilt dus per zender.

    • NPO 1
    • NPO 2
    • NPO 3
    • SBS 6
    • Veronica / Disney XD
    • NET 5
    • SBS 9
    • FOX Sports 2
    • FOX Sports 3
    • FOX Sports 4
    • FOX Sports 5
    • FOX Sports 6

Veelgestelde vragen op ons Forum


T-Mobile Thuis - Alles over Televisie

Extra TV pakket? TV op je mobiel? Of een vraag over een foutmelding? Kom maar binnen... Lees verder

Wil je contact met ons?

Of bereik ons via:
0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar ons Forum

Zoek binnen alle pagina's van T-Mobile