ICON/LOGINandroidantennes_outlinecalendar_outlinecall_outlinechatcheckmarkcheckmarkcheckmarkcheckmarkarrow-downarrow-downarrow-downarrow-leftarrow-leftarrow-leftarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-rightarrow-uparrow-downcommunities_outlinecountdown_outlinedial-pad_outlinediy_outlinedsl_outlineeditArtboard 1Artboard 1ICON/PDF Copycommunities_outlinefrequentie_outlinegeenwticon-5ghzicon-2-4ghzinformation_outlineICON/INTERNETICON/INTERNETmeterlightbulb_graphicallocation_outlinemicrowave_outlinemy-location_outlineicon-pdfpower-plug_outlinedevices-off_outlineuit_outlinesatellite-dish_outlinesettings_outlinekundencenter-v3_outlinetools_outlinetv-apps_outlinetv-archive_outlineArtboard 1unplug_outlinevoicemail-message_outlinewifi-location_outlineafstand_wifiwlan_outline 2

Verbetering Interactieve TV

Zo wordt televisie kijken nog makkelijker! Jij wilt natuurlijk optimaal genieten van alle Interactieve TV mogelijkheden. Bij T-Mobile Thuis werken wij constant aan het het verbeteren van onze diensten. We verzamelen alle wensen en proberen deze toe te voegen of te optimaliseren.

Hoe krijg jij de verbeteringen?

Je hoeft niets te doen. Verbeteringen en nieuwe functionaliteiten worden automatisch door een software update op je Interactieve TV Box geïnstalleerd, als de Interactieve TV Box aan staat.

Heb je wensen? Geef ze door

Werkt er iets niet goed aan je Interactieve TV Box of moeten we een nieuwe functionaliteit toevoegen? Geef het door via ons Forum en we gaan er mee aan de slag.

Wat zie jij graag verbeterd?
maart

Verbeteringen maart 2019

  • Uitbreiding Begin Gemist
  • Uitbreiding Pauze/Live
  • Van TV naar Radio met de groene knop
  • Wisselen van ondertiteling met de gele knop
  • Altijd alle Uitzending Gemist menu’s beschikbaar
  • ‘Meer zoals dit’ verbeterd
  • Favorieten altijd actueel
  • Het volumebalkje helemaal vol

Verbeteringen maart 2019

Bij T-Mobile Thuis willen we er zeker van zijn dat jij altijd optimaal kunt TV kijken. Daarom hebben we weer een nieuwe update voor onze TV Boxen. In de nacht van 11 op 12 maart zetten we deze update live.

Uitbreiding Begin Gemist

Check hieronder alle zenders met Begin Gemist. Je ziet dan dat bijvoorbeeld nu ook TLC, Viceland en Discovery ook Begin Gemist hebben.

  • NPO 1
  • NPO 2
  • NPO 3
  • RTL 4
  • RTL 5
  • SBS 6
  • RTL 7
  • Veronica / Disney XD
  • NET 5
  • RTL 8
  • RTL Z
  • SBS 9
  • FOX
  • Comedy Central
  • Disney Channel
  • TLC
  • Spike
  • 24Kitchen
  • Viceland
  • Discovery
  • Discovery World
  • Discovery Science
  • ID
  • Animal Planet
  • National Geographic
  • Nat Geo Wild
  • BBC First
  • BBC One
  • BBC Two
  • Eurosport
  • Eurosport 2
  • FOX Sports 1
  • Nickelodeon
  • Cartoon Network
  • NPO Zappelin Extra
  • BoomerangTV
  • BabyTV
  • MTV
  • MTV Live
  • XITE
  • Trace Urban
  • CNN
  • BBC World
  • CNBC Europe
  • CNN Turk
  • NPO Nieuws
  • NPO Politiek
  • Fashion TV
  • CBS Reality
  • MyZen TV
  • GINX
  • Stingray Brava
  • ARTE
  • TV5Monde Europe HD
  • TVE
  • Mediaset Italia
  • TV538
  • Playboy TV

Uitbreiding Pauze/Live

Het is al langere tijd mogelijk om op NPO 1, 2 en 3 te pauzeren als je in het bezit bent van een Interactieve TV Box zonder opnamefunctie. Nu is dat ook mogelijk op RTL 4, 5, 7, 8 en Z. Dit gaat heel makkelijk. Met de play/pauze toets play/pause knop op je afstandsbediening. Je kunt een programma tot een uur pauzeren. Je kunt op deze zenders alleen niet doorspoelen. Op de NPO zenders kan dat wel

Van TV naar Radio met de groene knop

Er is veel vraag geweest naar makkelijker switchen tussen TV en Radio. Met één druk op de groene knop groene knop switch je nu snel tussen beide functies. Zo heb je de Radio altijd binnen handbereik.

Wisselen van ondertiteling met de gele knop

Met behulp van de gele knop gele knop wissel je tussen de verschillende talen ondertiteling. Ook zet je de ondertiteling ermee uit. Het kan wel voorkomen dat er geen andere taal beschikbaar is voor de ondertiteling, of dat het programma alleen met ondertiteling wordt uitgezonden. In dat geval kan je de ondertiteling niet aanpassen met de gele knop gele knop.

Altijd alle Uitzending Gemist menu’s beschikbaar

Je ziet altijd alle beschikbare Uitzending Gemist menu’s, ongeacht de zenders in je Favorietenlijst. Dat was eerst anders. Hebben we opgelost!

‘Meer zoals dit’ verbeterd

Bij de ‘Meer zoals dit’ films in de Videoshop en bij Film1 kreeg je eerst vaak dezelfde films te zien als suggesties. Dit hebben we nu aangepast. Je ziet veel meer verschillende films om uit te kiezen.

Favorieten altijd actueel

Als je in de Videoshop en de Film1 shop een film in Favorieten plaatste, bleef deze film daar ook staan als de film niet langer beschikbaar was om te huren. Zo kon het zijn dat je daar een film zag staan die je niet meer kon huren. Dit is nu aangepast. Alle films in die je in Favorieten ziet zijn dus te huren.

Het volumebalkje helemaal vol

Als je het volume van je TV Box op maximaal had staan bleef het volumebalkje altijd nog een stukje leeg. Hierdoor leek het alsof het geluid nog harder zou kunnen. Dit is nu opgelost. Als het volume op maximaal staat is het volumebalkje ook helemaal vol.

augustus

Verbeteringen augustus 2018

  • Oplossing ondertiteling via Teletekst 888
  • Oplossing voor geluidsproblemen Radio
  • Foutmelding "Server connection completed"
  • Tulpstekkers en HDMI

Verbeteringen augustus 2018

Onderstaande update is van toepassing op de Interactieve TV Boxen Kamai 510 en Amulet 515. Alle updates tot nu toe, vind je helemaal onderaan deze pagina.

Oplossing ondertiteling via Teletekst 888

Bij het inschakelen van de ondertitelfunctie via Teletekst 888 bleef recht bovenin het beeld de cijfers 888 staan. Dit is nu opgelost. Ook werkt deze ondertitelfunctie nu ook voor BBC ONE en BBC TWO. Je kunt de ondertiteling aanzetten door in Teletekst 888 in te toetsen op je afstandsbediening, en je zet het gemakkelijk weer uit met de "Exit" knop op je afstandsbediening.

Oplossing voor geluidsproblemen Radio

Het kwam voor dat het geluid slecht werd of zelfs helemaal weg viel wanneer er een uur radio werd geluisterd via de Interactieve TV Box. Dit hebben wij opgelost.

Nieuw uiterlijk van Interactieve TV

Foutmelding "Server connection completed"

Ten onrechte werd de melding "Server connection completed" getoond als de Interactieve TV Box opnieuw werd opgestart en geen verbinding met het modem kreeg. Deze foutmelding klopte niet. Komt het nu voor dat de Interactieve TV Box geen verbinding maakt met je modem? Dan komt de volgende melding in je beeld: "Ophalen van IP-adres niet gelukt". Als je deze melding ziet, staat er een korte instructie bij. Sluit de kabel in de juiste poort aan en eventueel 10 seconden de modem en de Interactieve TV Box van de stroom.

Tulpstekkers en HDMI

Zodra de HDMI kabel samen met de tulpstekkers op de Interactieve TV Box waren aangesloten, werden de tulpstekkers gedeactiveerd. Een telefoontje naar onze Klantenservice loste dit al op. Met deze update is de bug gefixt en moet dit niet meer voorkomen.

We helpen je graag persoonlijk verder

Of bereik ons via:
0800-0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.
Stel je vraag via ons Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community
Ga naar ons Forum

Zoek binnen alle PAGINA'S van T-Mobile